wie herkent dit en kan adviseren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wupped, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Hoi dames,

Ik ben nu ruim 7 weken zwanger, en sinds enige dagen heb ik behoorlijk last van me liezen. met lopen en zitten weet ik me eigenlijk geen houding te geven. Het doet zeer maar ook het gevoel alsof ze zijn opgezet ( de huid als soort vochtophoping)
    Ook soms heb ik ineens steken in me rug bij het gaan zitten, dat is dan maar 1 seconde maar behoorlijk vervelend en pijnlijk

moet ik mij zorgen gaan maken om BI ?
    ook vind mijn moeder dat mijn buikje erg laag zit ( heb al een behoorlijk buikje voor 7 weken )

Wie weet raad.

2. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Geen idee.. Maar mijn buik it ook erg laag hoor, pas vanaf 13 weken (zei mijn VK) gaat de buik wat hoger zitten... Mijn kindje zit nu nog achter mijn schaambot..

3. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Dit kan al bandenpijn zijn, als je zegt dat je al een aardig buikje hebt voor 7 weken en dat je buikje erg laag zit, kan dit door trekken naar je liezen..
    Ik had er ook heel vroeg al last van, alleen liep het bij miji net niet door tot in me liezen..

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    dan wachten we het nog even af :) zal wel prettig zijn als het omhoog ging :)maar ja beide ouders zijn erg eigenwijs he :D

bandenpijn zat ik ook al aan te denken maar vond het erg vroeg.
    maar je weet maar nooit nee , keb volgens me ouders en me omgeving die al meerdere kids hebben een behoorlijke bult ze grappen zelfs met 2 3 en 4 lingen :D

ik zal het wel voorleggen aan me VK volgende week dinsdag. want beetje vervelend dat ik steeds sta en dan weer zit zo op me werkplek

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    klinkt idd als bandenpijn hoor en dat kan echt wle vroeg hoor juist vroeg.
    bij mijn vorige had ik duit ook al in die weken zelfs zo erg dat ik op de grond lag te creperen en dat ik haast moest overgeven. na de 10e of 11e week was het over. erna niet meer gehad maar kan langer doorgaan.

6. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Jah is indd best vroeg, maar ik had er ook al last van met 9 weken :p
    En het gevoel in me lies heb ik later wel eventjes gehad..
    Had in het begin wel het trekkend gevoel steeds in me onderbuik en voelde steeds een soort bal op me blaas drukken..
    Ikzelf ben best klein en mager en dus weinig ruimte, dus was/is het voor mijn lichaam een hele verandering wat er van binnen gebeurt, heb hier af en toe ook flink last van.. Heb nu nog steeds dat als ik af en toe een iets te snelle beweging of iets maak, dat ik een trekkend gevoel krijg in me liezen en onderbuik.. Tegenwoordig heb ik met lopen er ook last van, wil het liefst niet meer lopen haha!

7. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Nou ik wacht het wel allemaal ff af, 8) Dank je wel voor de antwoorden, het steld me wel beetje gerust dat het er gewoon bijhoord :)

8. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik had ook zo vroeg last van bandenpijn, t groeit toch allemaal dus das helemaal niet zo vreemd.
    Ik heb er nu trouwens nog weinig last van alleen met niezen en snelopstaan.

Deel Deze Pagina