Ben benieuwd of je ongesteld ben geworden, ik heb zelfs 5 dagen voordat ik ongesteld moest worden getest met clear-blue en de test was positief, deze test geeft aan "zwanger" of "niet zwanger", dus je kon allang testen.....
Heiijj Allemaal Ja ik weet het, ik moet eerlijk bekennen dat ik echt een gevoel heb dat ik zwanger ben.. ik ben zelfs aan het idee gaan wennen en ja als je heel mijn verhaal leest, heb ik er denk ik best veel kans toe.. Nog even geduld... Kusje
Hallo Ik ben nog niet ongesteld en ik heb het gisteren tegen mijn moeder verteld... ik ga echt nog een paar dagen afwachten en vrijdag ga ik een test doen. Ik moet ook werken van half 2 tot 22u deze week, dus kan ik niet echt een test gaan halen.. Maar mijn moeder vertelde me dat ze vond dat ik zo glinster ogen had en dat is ook een typisch symptoom bij sommige vrouwen... Ik weet het echt niet meer.. Ik voel ook helemaal geen buikpijn van mijn maandstonden en mijn witverlies is echt enorm veel, zou het kunnen? Ik laat echt iets weten... Liefzzzz
Goh meid, wat superspannend moet dit voor jullie zijn Ben benieuwd wat de uitslag van de test is, maar zo te lezen ben jij gewoon zwanger hoor!!!!
hey meis, tís vrijdag, dus ik dacht ff kijken of ze al getest heeft. Ben erg benieuwd, hoop dat wat de uitslag ook is, je je er in kunt vinden.. Sterkte, liefs
Hallo Ik wilde eerst even laten weten dat ik meter ben geworden van een lieve kleine jongen * Christiaan *, ik ga straks naar de apotheker en laat jullie vanavond iets weten... ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook geen buikpijn, ben vandaag 4 dagen overtijd. Mijn vriend zei gisteren nog dat hij de hoop had opgegeven dat het niet zo was. Ohja, ik heb ook verschrikkelijke jeuk in mijn ogen, net alsof er steeds iets in zit. En vanaf mijn navel vetrekt er een vertikale bruine streep naar beneden, heel lichtjes. Ik dacht eerst dat ik me dat inbeeldde maar mijn vriend zag het ook zei die . Voor de rest gaat alles nog goed met mij, andere klachten zijn er niet meer geweest... we zullen zien vanavond he... Zoen -x-
hehe...het lijkt er op dat het wel zo is dus. Hoe zit het met je vriend? Hij lijkt er niet echt super blij mee?
Ja ik heb dat gevoel ook. Ik weet zelf ook nog niet echt hoe ik moet reageren als het straks wel zo is ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. als ik straks nog eens geconfronteerd wordt met "zwanger zijn" weet ik echt niet wat te doen. Mijn vriend is er niet blij mee, hij is er ook nog niet klaar voor zegt hij. Maar hij gaat zijn verantwoordelijkheid zeker niet uit de weg en dat deed goed voor mij om dat te horen. Ik weet ook dat hij me niet in de steek zou laten, ik vind deze situatie op dit moment meer erg voor hem dan voor mezelf Gek He : -x- Kelly
hey allemaal, Ik heb net de test gedaan en het was negatief, als ik mijn maandstonden binnen 3 dagen niet krijg moet ik opnieuw testen, maar het was een heel betrouwbare test dus ik maak me geen zorgen meer. Ik ben eigenlijk echt wel opgelucht, vooral omdat mijn leven terug zijn normale gang kan gaan.. Bedankt voor de vele reacties en het luisteren naar mij!!! Dat heeft veel voor me betekent Nu nog hopen dat mijn maandstonden snel komen, moest ik toch een kindje verwachten (wat denk ik niet zo is) dan laat ik het ook horen.. Veel liefs kelly...
je vriend zal wel opgelucht zijn Misschien blijft je menstruatie weg omdat je zo gestrest bent. Wacht nog een paar dagen. Ben je dan nog niet ongesteld test dan nog een keer. Maar ik denk dat je je gewoon druk hebt gemaakt en dat het daarom uitblijft.
Hoi Allemaal Ik heb nog steeds geen maandstonden en eerlijk gezegd heb ik bang dat er iets mis is met mijn lichaam. Ik heb gisteren een nieuwe test gekocht want als ik maandag nog niet ongesteld ben moest ik opnieuw testen. Dit is de eerste keer dat het zolang duurt dat ik ongesteld moet worden. MIjn borsten doen erg veel pijn maar voor de rest voel ik niet echt iets... misschien dat ik toch zwanger ben? Mijn moeder vertelde me eens dat ze vroeger bij haar ook negatief was getest, maar door een bloedafname bleek dat ze zwanger was. Ik denk dat k deze week wat gaat komen maar eens naar mijn gyneacoloog ga bellen... Herkent iemand dit? Dat de test negatief was maar dat je toch bleek zwanger te zijn? Liefs
Ik heb geen ervaring met positief testen, alleen negatief Maar wat Gulay zegt is helemaal waar. Daar heb ik vroeger ook last van gehad. Dat je gestresst dacht zwanger te zijn dat de menstruatie dan uitbleef.
gewoon geduldig zijn kelly...wacht gewoon tot woensdag ofzo..ben je dan nog niet ongesteld doe die test...als die negatief is ga even naar de dokter. Misschien heb je het fout berekend..? Weet niet of je elke maand je menstruatie bijhoudt maar kan best zijn dat je nog helemaal niet over tijd bent??