Ja ik heb daarstraks nog eens mijn agenda genomen en alles heel goed nageteld, ik ben ongeveer een half jaar gestopt met de pil, mijn cyclussen waren 33-31-30-31 en dan nu al 34, dus dit is het meeste wat ik al heb gehad...het kan natuurlijk ook van de stress zijn, dat sluit ik zeker niet uit.. maar maak me gewoon wat ongerust -x-
Ja hij is er vrij zeker van dat het niet zo is, omdat de test negatief was... ik heb hier nog een andere liggen die ik morgen of overmorgen ga gebruiken... ik wil dat liefst 's morgens doen maar hij wilt er absoluut bij zijn.. ik heb meer het gevoel dat de kans er wel in zit dan hij... Ik hou ook altijd alles heel goed bij van mijn cyclussen, dus ik ben echt overtijd... en ja als het niet zo is, waar blijven mijn maandstonden dan?
Misschien toch stress. Ik weet het ook niet.. Ik had zelf heeel licht bloedverlies op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden..of maybe iets eerder herinner met het niet echt...en dat heeft maar 1.5 dag geduurd. Vervolgens bleef het uit. Ik heb na 10 dagen overtijd ofzo pas getest. En toen was ik hardstikke zwanger hihi. maar het was ook hardstikke gewenst bij ons hoor. We zijn getrouwd en we wisten dat het kon gebeuren.