wie herkent dit en weet wat dit is,zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geluk2009, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Oo meiden wat spannend zeg :D

ik heb op 09.02 predictor test gedaan en die was posi (zie album) toen nog aantal andere testen die gaven nega.

nou voelde ik dus de 12e mijn eiersprong ( die ik dus de 12e ook hoorde te krijgen) mocht ik niet zwanger zijn hoop ik dat ik de 26. feb. alsnog een dikke vette posi krijg :D DUIMEN !

2. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ahhhh wat klote zeg nou ik gun je echt het beste meis
    en heel lief van je te zeggen dat ik het verdien
    ik hoop het gewoon ik kan gewoon ff niet meer en moet zeggen dat ik vorige week midden op straat begon te janken me vriend wist ff niet wat hem overkwam
    maar zeg eerlijk dat als ik het er weer over heb en ga denken van zal het waar zijn of niet dan schiet ik alweer vol af en toe ben ik 1 bonk jank haha maar goed we zien wel of het lukt ik moet me er gewoon bij neerleggen als het niet lukt en is gelukt
    maar ben je nu weer zwanger dan ?
    ik gun je echt het beste lieverd

liefs dikke kus

3. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    oewwwwww wat spannend
    hoop echt dat we allemaal zwanger zijn ik ben het gewoon ook zat dat WACHTEN grrrrrrr
    ik ga duimen voor jullie allemaal

liefs redi

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Emo? Ah meid, het komt goed.
    Nee ik ben niet zwanger. Tenminste vrijdag weet ik meer. Maar die borsten, zo erg heb ik het nog nooit gevoeld. Ook niet toen ik zwanger was.
    Verder vrijdag hoofdpijn gehad, had ik vorige keer ook en deed toen een test. Durf nu nog niet te testen. Ben zo bang voor een teleurstelling en het zou ook erg vroeg zijn.
    Ik duim voor je! Hopelijk zijn we snel zwanger.

5. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    haha nou ik zie het al we hebben samen allemaal twijfels haha
    nou hoop dat die twijfels snel weg zijn
    hey kom je nog wel eens op het pendelforum ?
    ik niet meer werd op een gegevenmoment genegeerd en als ik wat vroeg zeiden ze niks beetje vaag maar heb vandaag hier gevonden en vind het wel grappig allemaal meiden die het ff niet meer weten wat ze voelen hihi
    we kunnen elkaar allemaal een beetkje stuen bieden

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik kom daar ook niet meer. Ik voelde hetzelfde. Er was er 1 die een keer een opmerking gaf en dat vond ik echt niet leuk. Daarna niet meer daar geweest. Later zei ze dat ze het niet zo bedoelde.
    Ik zit altijd te kletsen op het nod-forum. Daar houden we elkaar ook op de hoogte en kunnen we lekker kletsen.
    Kom anders ook daarheen.

7. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik heb ook al een paar dagen last van een opgeblazen gevoel en steekjes aan allebei de kanten van mijn buik. Vooral vandaag een hoop last van mijn liezen en last van mijn onderrug. Ik weet ook niet precies wanneer de eerste dag van mijn ongesteldheid was, want ik heb tijdens het gebruik van de pil (microgynon 30) een bloeding gekregen. Ik moest de pil eigenlijk nog 9 dagen slikken, maar was er maar mee gestopt omdat de bloeding er toch was. We klussen nu om de 1 a 2 dagen. Kan iemand me vertellen of ik zwanger zou kunnen zijn en of ik daar nu al op een bepaalde manier achter kan komen of moet ik wachten tot ik kan testen?

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ach, dan kom ik ok maar even erbij met mijn kwaaltjes. Heb net als Redirosoe ook al vanaf mijn ei een opgezwollen gevoel onderin mijn buik. Durf gewoon geen strakke jeans meer aan, ben bang dat ik iets plet. Ook bukken voelt niet prettig aan. Vandeweek erg moe en duizelig, maar dat is nu weer over.

Dit nog 6? dagen voor NOD, maar aangezien ik niet meer weet wat de eerste dag van mijn laatste ongi was en ik ook niet precies de dag van mijn ei weet 5 of 6 feb, tast ik een beetje in het duister.

Aangezien het bij ons niet gepland was, is het geen drama als het niet is, maar zou het wel erg leuk vinden. Maar ik gun het sommige meiden hier nog veel harder. Maar aangezien manlief nu toch heeft gezegd dat we het dan maar voor het echie moeten gaan proberen, is dit onze (on)officiele ronde 1. Maar de spanning.... Gaat dat bij jullie echt iedere maand zo? Als ik zo een paar maanden moet gaan zitten stressen, dan ben ik echt grijs tegen de tijd dat ik zwanger ben.... :)

Ben wel erg benieuwd naar jullie leeftijden...ben zelf 31.
    [Edit:]Zie net dat de meeste leeftijden erbij staan....lekker blond...

9. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @collo haha nou idd het gaat zeker elke maand zo
    ben nu al bijna een jaar aan het stressen en het wil niet lukken
    strakke jeans die wil ik sinds vandaag niet echt meer aan
    het lijkt steeds wel of je te veel gegeten heb en daardoor een opgezette buik heb eten doe ik met tegenzin maaar als het er nou eenmaal in zit gaat het een stuk beter
    vande week ging ik oefenen met mijn band en stond ik ineens ff letterlijk te tollen op mijn benen dizzy dus
    maar goed ik zou het ook niet weten het is altijd maar afwachten tot je nod
    en daarna een dag of 3 daarna testen als je nog geen ongi heb
    erg moeilijk maar anders kost het je handen vol geld aan testen

@ilona
    wachten met testen hoor bij mijn geplande eerste ronde was ik ook gelijk zwanger maar na 5 en halve week een mk gehad naar mijn idee is het niet goed dat als je net bent gestopt met de pil gelijk zwanger bent omdat er dan nog behoorlijk wat hormonen van de pil in je lichaam zitten
    en gefeliciteerd met julie keuse om zwanger te worden welkom bij de club meis hoop dat je snel zwanger ben
    ik merk wel aanmezelf dat sinds ik met de pil ben gestopt de ongi klachten wel erger zijn dan met de pil maar datheb je na een paar maanden wel door
    maar zoals het nu bij mij gaat al dagen een dag of 5/6 misselijk en vage pijn in mn onderbuik en rug etc ga ik me nu wel afvragen of het nu raak is of niet
    maar elke keer als je tegen je nod aan zit hoop je toch dat het raak is
    zeker als er vriendinnen om je heen zijn die na een maand of 2/3 zwanger zijn en jij al bijna een jaar bezig bent
    maar goed afwachten meis das het enige wat ik je kan geven aan een tip

liefs redi

10. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@Redi
    In mijn achterhoofd weet ik dat ik moet afwachten, maar het is zo moeilijk!
    Ik weet wel dat het geweldig zou zijn als het gelijk raak was!
    Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, maar ik hoop niet dat het door het pilgebruik een mk wordt...
    Dat lijkt me echt heel moeilijk als je zoiets mee maakt. :cry:

Ik kan me ook wel heel goed voorstellen dat jij het na een jaar ook wel hebt gehad, het lijkt me erg frustrerend als iedereen om je heen maar zwanger wordt en het voor jou nog niet erg wil lukken.
    Ik hoop dat je snel zwanger mag worden, gelukkig zijn we er op het forum voor elkaar, het is fijn om te lezen hoe het met anderen gaat en dat je niet de enige bent die dit heel erg graag wil.
    Ik zie dat je over 5 dagen mag testen, super spannend, ik ga voor je duimen!

Liefs Ilona

11. Spanish

Spanish Niet meer actief

OO MEIDEN! Ik vind het zo spannend! ik mag over 12 dagen weer testen!

Vind het TE spannend aangezien het feit ik dinsdag met predictor al positief had en met de rest van mijn testen Negatief.. zouden jullie dan ook niet in een dubio zitten wel of niet zwanger!?

ik ga het in iedergeval volhouden tot de 26ste hoop toch zo dat het raak is!

heb 5 jan. me spiraal eruit gehaald, ben 7 jan ongesteld geworden & 1 feb. ongesteld geworden en 5 feb. was het weer over!
    12e feb. heb ik mijn eiersprong gevoel erg veel last van me onderbuik vooral de rechterkant. :eek:

hoop zo dat het raak is!
    en voor jullie natuurlijk ook meiden :D

liefs Carien

12. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @ilona
    nou ja het viel me best zwaar die mk en dat had ik niet verwacht
    maar goed we zijn gewoon verder gegaan en heb eerlijk gezegd al een test gedaan maar had geen nut natuurlijk
    me hcg hormoon is nog veel te laag om een test te kunnen doen dus we kunnen nisk anders doen dan wachten wachten en nog eens wachten bah
    maar ja het is niet anders dromen dat je een baby in je buik heb bla bla zo gaat hetdan als je denkt dat je zwanger bent hihi
    maar goed hoop echt dat je niet lang hoeft te wachten en als je vragen heb stel ze gewoon we kenne hier geen stomme vragen
    en dat van het pilgebruik hoeft niet te zeggen dat het bij jou ook zo zou gaan als je wel zwanger bent maar het is iets wat ik denk dus ga er voor meis

liefs redi

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ach, ik heb inmiddels als 5 testen liggen (nog niet gebruikt) en als het moet koop ik er zo nog 10 bij. Dan heb ik in ieder geval weer een dag extra rust....vandaag zie ik nog niks, morgen weer testen... hahaha

Ik ben echt hopeloos... ik weet het. En ik weet dat je niet voro NOD moet gaan testen, maar.... ik ben eigenwijs... En omdat het pas de eerste ronden is, is de teleurstelling voor mij niet zo groot, als voor menig ander hier, mocht ik niet zwnger zijn. En ik wil het zo graag voor de Carnaval weten. Omdat het allemaal niet voorbereid was, heb ik volop plannen voor de carnaval gemaakt en ik zou toch wel graag een pintje pakken :oops: als ik niet zwanger mocht zijn...

Jaja, prioriteiten stellen....ik weet het. Ga ik ook doen.....MAAR IK WIL HET WETEN! NUUUU!
    :x
    He dat lucht op....

14. Spanish

Spanish Niet meer actief

Haha

jaaa idd.. vreselijk hea die nieuwsgierigheid! of je een klein mensje in je hebt zitten of niet!

ben het zo met je eens! kon je het maar weten op de dag van je bevruchting maar helaas werken die testen niet zo :( Heb zelf ook het id dat ik elke dag een test moet gaan doen totdat ik het streepje tevoorschijn zie komen!

maarja zie me album test is toch echt posi. en aangezien predictor niet snel een posi resultaat geeft snap ik niet waarom die andere testen nega zijn! zucht..
    was het maar 26 feb. dan weet ik ook waar ik aan toe ben en niet alleen ik maar me vriend natuurlijk ook :D

Wat zou dat fijn zijn als we onze kleine meid konden vertellen dat ze een broertje of zusje krijgt :D

liefs

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dat is wel een erg vroege test zeg! Maar er staat wel duidelijk een streep. Oh, dan zou ik het echt niet meer hebben zeg... Eerst positief, dan negatief. Maar dat is nou geloof ik precies waar alle lieve meiden hier op het forum voor waarschuwen. Maar goed, ze weten zelf ook hoe moeilijk het is om de verleiding te weerstaan. Wanneer ga je een nieuwe test proberen? En met welke test?

16. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hoi hoi! :)

jaa idd.. maar goed.. ik denk dat ik op me NOD met clearblue ga testen zien wat er dank uitkomt

Hopen op positief natuurlijk!
    had vammidag zo'n gevoel dat ik ongesteld moest worden maar das onmogelijk aangezien het feit ik de laatste x op 1 feb. ongesteld ben geweest

getsie vind het zo spannend hea!
    met me 1e zwangerschap kwam ik erachter toen ik al 9 weken was haha :D

liefs xxx Carien

17. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey meiden
    nou nou gaat er lekker aan toe hier haha
    je kan positieve test hebben rond je ei en je hcg is as meer na 2 dagen dus elke dag testen heeft geen zin
    kan je beter als je vandaaag test over twee dagen weer testen het heeft echt hellemaal geen nut om elke dag te testen
    maar wel een mooie duidelijke test hoor
    vat me niet verkeerd op meiden maar wil jullie idd behoeden voor veel teleurstellingen
    wat ik dus al menig keren heb gehad
    hoop dat jullie er wat aan hebben

liefs redi

18. Spanish

Spanish Niet meer actief

Hoi hoi Redi,

Ik vind dat je groot gelijk hebt,
    Ik ben ook ontzettend bang dat het niet zo zou kunnen zijn! aangezien die andere testen weer nega zijn.

daarom wil ik ook absoluut wachten tot 12 dagen dan mag ik weer testen, en ik denk dat ik dan ook meer zekerheid heb Hoop zo dat we een 2e kindje krijgen!

maar ik hou jullie zeker weten op de hoogte :D

Liefs xxx Carien

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    @Redi
    Je hebt groot gelijk meid. En je adviezen worden echt op prijs gesteld. Ik neem ze zeker mee, maar kan niet beloven dat ik ze allemaal opvolg...

Ga misschien proberen mijn huisarts te overtuigen een bloedtestje te doen eind volgende week.
    Dreig gewoon dat ik het anders op een zuipen zet met de Carnaval.... neeh grapje... Huisarts is een vriend van de familie, dus lukt me misschien wel. Hoop dat hij dat zelf kan doen, anders moet ik nog dagen op de uitslag wachten...

En Carien...ijzeren discipline meid! Respect!

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb vorige zwangerschap drie dagen voor nod getest met kruidvat. Er verscheen een licht tweede streepje. Ze zeggen altijd bij die van het kv, een streep is een streep. De dag erna weer getest met cb digitaal en etos. Beide negatief. Dag daarna weer kruidvat en positief. Op mijn nod gaf cb digitaal pas zwanger aan.
    Pas ajb op, want ik zat echt in de stress. Daar wil ik je echt voor behoeden. Ik hoop echt dat die test gelijk heeft voor je, maar ik vind het erg vroeg. 14 dagen daarvoor was je nog ongi, maar het is mogelijk met een vroege eisprong.
    Spannend meid! Succes!

Deel Deze Pagina