Hey meiden, Gisteravond ben ik naar bed gegaan met pijn in mn onderrug en een opgeblazen gevoel en dat is nu nog steeds, alleen een stuk erger. Had het ook ontzettend warm en heb heel raar liggen dromen. Ik heb het gevoel dat ik toch zwanger ben, denk dat ik misschien een hele vroege ijsprong heb gehad. Wel irritant dat ik pas over 13 dagen kan testen... @ Redi: Ik hoop ook dat het geen invloed heeft dat de pil roet in het eten zou gooien, al weet ik niet waarom ik ineens een bloeding kreeg... Ik snap goed hoe je je voelt, want we willen niks liever dan een klein mensje in ons buikje.. @ Carien, Ik hoop echt voor jou dat het raak is, moeilijk he dat wachten? Maar misschien is het allemaal wel de moeite waard!
Hoi hoi Ilona, Jaa het is zeker heel erg moeilijk dat wachten Voel me op het moment erg misselijk, en me onderbuik is behoorlijk gevoellig Nieuwsgierig heid wordt wel erger moet ik zeggen @ Collo: Tnx meid! tsja.. moet zeggen dat ik het er wel heel erg moeilijk mee heb, maar ik weet datdat het beste is kan welk elke dag een test doen, maarja dan kan ik die die centjes die ik daarvoor uit geef strx gebruiken voor leuke dingentjes voor de 2e spruit (Mocht het zo zijn dat ik in verwachting ben) Dus dan maar ff afwachten tot de 26ste ach het is ook maar 11 daagies Liefs Carien xxx
Ik voelde ook allemaal steekjes (volgens mij innesteling) daarna alleen maar vaak naar de wc en met de dag word ik meer moe. En na de innestelling steeds meer krampjes (lijkt op ongi) Snap er niks meer van...Raar lichaam van mij. Maar heb net getest en het was toch neg...! Maar we blijven positief, want het is maar de eerste keer. Baal wel een beetje, omdat ik echt dacht dat het raak was. Heel misschien te vroeg getest....I Hoop so! Succes meiden, Gr
@ Balleke, balen voor je. Maar misschien idd nog wat vroeg getest. Houd de hoop nog even. Over een paar daagjes misschien nog maar eens testen. @ Carien, ik geloof dat ik die "rust" die jullie hebben om niet continu te testen ook nog wel krijg. Maar omdat dit zo onverwacht is gekomen en ik ook volkomen onverwacht groen licht kreeg van mijn man om ermee door te gaan mocht het deze maand niet zo zijn, ben ik nog ontzettend aan het stuiteren. Tot vorige maand hadden we nog besloten om maar even tot de zomer te wachten. Dus alles komt zo op mijn dak vallen. Gisteren snel even van die zwangerschapsvitamines gehaald. Er gaat ineens een hele nieuwe wereld voor me open, waar ik tot een maand geleden nog niet in wilde kijken...en nu wil ik alles tegelijk zien, horen, weten, kopen etc. Wil mijn man oko niet overbelasten, want anders ben ik bang dat hij zich alsnog bedenkt... Zou het liefste meteen van alles gaan kopen...maar kan me nog net bedwingen. @Allemaal, heeft iemand ook wel eens gehoord van trillen als symptoom? Heb dat al een paar dagen gehad, vooral smorgens.
hey hallo allemaal nou heb voor de zoveelste dag ook weer raar liggen dromen en niet echt lekker kunnen slapen dat is nou al een week of 2 zo ik weet niet maar het in slaap komen lukt me totaal niet terwijl ik wel moe ben me buik is nogsteeds zo raar en (beetje raar) ik laat heel veel windjes al een week lang hihi weet niet if het daarmee te maken kan hebben de 19 is mn nod dus ik snap er niks van blijft maar rommelen in me darmen en zo heb ik nog meer vage dingen heb vannacht liggen dromen dat ik om alles zat te huilen en toen ik wakker werd was ik niet zo heeeel erg misselijk als de dag ervoor maar wel moest ik rustig aan doen me onderbuik voelt net of als je expres jee buik uit zet maar dan hoef je er nu niks voor te doen om dat te voelen mn schaamlippen zijn iets (niet veel ) op gezet ik snap er niks van weet wel dat af en toe het zweet me uitbreekt (lijkt wel een overgang ) en ben pas 25 dus dat is het niet nog 5 /6 dagen en dan kan ik testen wel erg moeilijk om me in bedwing te houden maar weet wel dat na een aantal keer klussen ik ineens tegen me vriend zei ow ow ik ben zwanger dat kan niet anders en daar schrok ik zelf van toen het eruit flapte mar goed afwachten wachten en nog eens wachten ik hou jullie op de hoogte ow ja en nog iets de eerste keer dat je ongi komt zonder de pil is het 80% zo dat je 1 of ruim 1 week na je nod pas je ongi krijgt vervelend maar waar ik hou jullie op de hoogte liefs redi
@Allemaal, heeft iemand ook wel eens gehoord van trillen als symptoom? Heb dat al een paar dagen gehad, vooral smorgens. Ik weet niet wat ik me daar bij voor moet stellen. Heb het ook nog nooit van gehoord. Gr
nee idd heb er ook nog nooit van gehoord ik weet wel dat het vaal een tekort is aan zuiker /zout verde zou ik het echt niet weten zal eens even rondvragen alsik iets weet zet ik het hier gelijk voor je neer liefs redi
Dan ga ik maar een broodje eten...hihi Had het donderdagochtend ook. Maar straks een verjaardag en dan zal ik er nog eens een extra stuk taart opgooien. Dat moet die shakers wel uit mijn lijf bannen. Redi, die overaktieve darmen heb ik ook, maar helaas voor mij, mijn man ook, dus bij ons zal het wel een het eten liggen...
@collo nou ik ben de enige hier (me arme kerel)hihi het enige wat ik gewoon raar vind ik dat ik normaal (al bijna een jaar ) ongiklachten heb zo een 2 hooguit drie dagen voor me nod en nu gewoon 2 weken daarom is mijn twijfen niet eens omdat ik kwaaltjes heb omdat ik me lichaam niet echt meer vertrouw maar twee weken voor me nod al dit gaat mij een beetje boven me petje liefs redi
Hoi! ik heb echt hetzelfde. Ik heb ook erg benieuwd, vooral omdat dit de eerste maand is. Kan bijna niet wachten, maar het zal nog een paar dagen moeten. Jeee... wat duurt dat lang.
dag meiden, hiet hetzelfde, opgeblazen gevoel, chagi, en slaap enorm slecht waar ik normaal echt geen problemen mee heb. Verder ook vaak steekjes in mn onderbuik. Wat denken jullie?
Simbafloor: Ik heb geen idee, hier last van hetzelfde. Afwachten maar tot je mag testen er zit helaas niks anders voor je op (en voor mij ook niet). Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!
Simbafloor en ilona2802: Ik heb geen idee of je nu zwanger bent of niet. Voor mij ook nog ff afwachten, maar mag over 2 dagen een test doen. Reuze spannend! Vooral omdat het de 1e maand is, en ik me echt anders voel. Groetjes
Hoi Liekske, Over 2 daagjes al testen! Dat is zeker spannend. Ik moet nog even wachten. Ik voel me ook anders dan anders, maar dat kan ook komen doordat ik net gestopt ben met de pil. Dit is ook de eerste ronde en we hopen natuurlijk dat het gelijk raak is, maar we zien het wel. Hou ons wel op de hoogte als je getest hebt he? Groetjes
Ik hou je op de hoogte, maar vind het erg spannend. Voor mij ook de eerste ronde hoor, maar sinds een week a 1,5 week zooo duizelig. En ook last van mijn buik. Maar over 2 dagen mag ik de test doen, maar vind het wel een beetje eng. Bang om teleurgesteld te worden denk ik. Jullie houden ons ook wel op de hoogte he?! Liefs
Dat doen we zeker! Ik hoop echt dat het raak is voor je en ik kan goed begrijpen dat het spannend is! Aan de andere kant moet je niet teleurgesteld zijn als het niet gelijk raak is, want het is de eerste ronde nog maar. Ik hoop natuurlijk wel dat het bij mij ook de eerste keer gelijk raak is, maar als het niet zo is dan is het volgende maand weer een nieuwe kans. Als je te zenuwachtig bent, dan post je maar, ik lees regelmatig! Veel succes!
Lief berichtje! Ik weet dat ik dan niet teleurgesteld moet zijn hoor, maar ik vrees dat ik het dan wel ben. Vooral omdat ik me zo gek voel, en erg duizelig! Ik hoop voor jou ook echt dat het deze ronde raak zal zijn. En mocht ik zenuwachtig zijn, dan lees je het wel hihi.
Ja natuurlijk is het dan een teleurstelling. Het is nu nog 2 daagjes en dan mag je eindelijk testen en dan heb je duidelijkheid. Ik hoop het echt voor je en ik leef met je mee hoor!
ow ow nou hier nog ook 1 over een paar dagen mag ik testen maar goed hoop nou wel een keer dat het raak is na bijna een jaar bezig zijn met zwanger worden slecht slapen doe ik nu al bijna twee weken en vandaag zat mijn lievelingsbroek niet echt meer zoals hij zat me riem kon 1 gaatje losser heel raar maar goed ga er gewoon vanuit dat me ongi komt enne ja elke maand als je ongi word is het een teleurstelling dat heeft iedereen hier wel ach komt het dan komt het en zo niet heeft het kleine mensje nog even geen zin of is het de tijd nog niet zeg ik maar het is niet voor nisk als je nog niet zwanger bent maar goed we blijven duimen voor iedereen we slepen elkaar er gewoon weer doorheen dikke kus liefs redi