Ik word gek van mijn lichaam! Ben misselijk met vlagen, heb steekjes in mijn buik en voel me anders. Toch geloof ik er niet in. Is dit raar? Ondanks dat je vruchtbaarder schijnt te zijn na mk, zou ik het erg snel vinden.
hey annie nou is niet raar hoor het is nu half drie in de nacht en ben net maar uit me bed gestapt om eenn kop thee met een koekje te maken word er hellemaal gek van het lijkt wel of mn buik hard is en idd die vlagen misselijkheid soms erger lijken te worden ik kom gewoon niet in slaap en dan te bedenken dat ik er morgen ochtend weer vroeg uit moet :S ik snap er gewoon niks meer van en wil gewoon lekker kunnen slapen ik slaap nu al twee weken in waakstand zeg maar dus als ik dan eindelijk in slaap val en dan na een paar uur wakker ben lijkt het wel of ik niet heb geslapen en ben de rest van de dag kapot ik heb vanmiddag ook ff op de bank gelegen omdat ik het ff niet meer trok vanmiddag had ik het ook ijskoud terwijl mijn gezicht warm aanvoelde en wat ook een obstakel is is dat als ik in bed lig overal jeuk heb dan weer hier dan weer daar pffff naja ik moet nog vier dagen wachten en zeg eerlijk dat ik toch wel weer ongi ga worden maar goed je bent dus niet de enige haha we zijn gezellie samen aan het ra ra ra spelletje mee aan het doen vraag me soms af waarom het allemaal zo moeilijjk moet om zwanger te raken haha ach annie we komen er wel uit liefs redi
hey dames ff snel een vraagje (beetje smerig alleen) ik rook net toen ik naar de wc ging een raar luchtje bij mijn vagina (van mijn vagina) zo een geur heb ik nog nooit geroken en ruikt niet vies maar wel vreemd zou dit iets kunnen betekenen ? enne ow ja normaal heb ik zo een aantal dagen voor me nod heel erg veel last van witte vloed en een slijmpie en dat heb ik nu allebij niet gezien ik zeg eerlijk dat ik steeds gekkere dingen ontdek of maak ik mezelf nou een beetje gek ? naja hoop dat iemand me iets erover kan vertellen liefs redi
@ Redi: Heb je al eens overwogen om eens naar de HA te gaan? Voor hetzelfde geld kan hij je vertellen waarom het niet echt wil lukken... @ Annie: Misschien is het toch wel zo, ik hoop het wel voor je! Ik zie dat je over 2 dagen al mag testen, hopelijk komt er dan goed nieuws voor je uit. @ Liekske: Morgen al testen! Ik hoop met je mee hoor. Voor mij duurt het nog eventjes en ik weet ook niet precies hoe het met mijn cyclus zit deze maand, dus we blijven voor de zekerheid nog een weekje doorklussen. (Vind mijn vriend ook erg vervelend haha). Meiden, we slepen elkaar er wel doorheen! Groetjes
Meiden, ik duim ook allemaal voor jullie. Morgen is het bij mij zover! @ ilona2802: Klus ze, hihi. Dat vindt je vriend vast niet erg nee. @redirosoe: Jouw vraag kan ik helaas niet beantwoorden. Ik hoop voor jou dat het zal duiden op een zwangerschap. Ik loop mezelf ook gek te maken, dus weet ook niet meer precies wat ik voel. Liefs
Jaaa Liekske morgen lekker testen! Post je de uitslag zodra je hem hebt? Wat voor test ga je gebruiken? Ik heb matcare testen en volgens mij kunnen die al 4 dagen eerder. Misschien is dat bij jou ook wel zo? Liefs
Ik heb ook de matcare. En ik heb ook de digitale test van Clear Blue. Maar gebruik eerst de matcare, die kan inderdaad al een aantal dagen eerder. Maar dat had ik dus gedaan,en toen gaf 'ie negatief aan. Maar dat was ook wel te vroeg hoor. Maar we zullen zien. Ik laat het jullie nog wel weten. Dat zal morgen worden, of hooguit woensdag. Groetjes
Helaas, de test gaf negatief aan. Maar ik ben ook nog niet ongesteld. Dus wie weet... heb nog een beetje hoop. Groetjes
Hoi Liekske, Wat balen joh. Maar dat je nog niet ongesteld bent is op zich natuurlijk wel een heel goed teken. Nog even aan kijken en dan misschien als je over een paar dagen nog niet ongi bent, dan nog een testje doen en misschien is het dan wel raak... Liefs
Dag meiden! Ik heb op het moment erg veel last van menstruatie krampen! vooral onderin de buik. Zou het raak zijn? wordt over 9 dagen pas weer ongesteld! spanneeend liefs Carien
Ik word weer gek van mezelf........net als vorige maand ( toen het dus niet raak was) bruinverlies. vanmorgen zat er met afvegen een piepklein beetje helderrood op het papiertje. Het is op dit moment echt nog maar heel erg weinig maar mn tampon was na een tampontest wel lichtbruin/lichtroze vrijdag is mn NOD en ben echt bang dat mn lichaam me weer voor de gek heeft gehouden met al die 'kwaaltjes'
@ Carien: Ik kan niks anders zeggend an afwachten tot je kan testen, ik voel ook van alles maarja. Wij willen het ook heel graag dus dan ben je je toch meer bewust van je lichaam. @ Mamagaai: Spannend! Ik hoop voor je dat je over 2 dagen een positieve test in handen hebt. Groetjes
Hey! Nog steeds niet ongesteld, dus er zit nog een kans in dat het toch is gelukt! en wat denk je bij jouzelf? Nog 11 daagjes wachten, lang he! Liefs
Hoi Liekske, Dat is wel beter dat je nog niet ongesteld bent! Hier heb ik af en toe wel last van symptomen maar die kunnen net zo goed van de eisprong zijn. Ik vind het heel spannend allemaal en kan eigenlijk niet wachten. Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we volgende week zaterdag gaan testen. Ik hoop echt dat het raak is, maar het duurt wel lang haha. Ga jij nog een test doen? Liefs
Jammer dat je test negatief was...Had ik ook. Maar er is nog hoop geen ongi is alleen maar positief. Gr