Lief dat jullie dat zeggen, ilona2802 en balleke. Ga zeker nog een keer testen over een paar dagen. @ balleke: jij mag toch ook bijna testen, of heb je dat al gedaan? Spannend! @ ilona2802: voor jou ook spannend. Hopen dat het is gelukt. Wens iedereen er heeeeel veeeeel succes mee! Liefs Lieke
Ja ik heb al getest....Maar helaas het was niet gelukt. Ik had ook miss te vroeg getest (4 dagen er voor) Nu hou ik mijn temp effe in de gaten en die is nog steeds hoog. Als ik vandaag bijvoorbeeld temp dan en hij is hoog dan kan ik er van uit gaan dat ik morgen geen ongi hoef te verwachten... Maar ik temp morgen ochtend nog een keer en als het nog steeds hoog is doe ik er een testje er tegen aan gooien. En dan HOOP ik dat hij wel positief uit slaat! haha. Maar ik verwacht niet dat het de eerste keer raak is (maar het rare is mankeer nu van alles,en dat is niet van het ontpillen want die slik al twee jaar niet meer) Heb al gelijk een magazijn van testen (ovu en zw) en net speciale glijmiddel gekocht. Want heb allemaal zo'n idee dat het bij ons super lang gaat duren. Mijn vriend vind mij een beetje negatief ingesteld..haha maarja weet ik in ieder geval dat het niet gaat tegen vallen! @Liekske. je zult nu wel erg nieuwsgierig zijn omdat je 2 dagen over tijd bent...Hoop dat het raak is Heb je mestal een regelmatige ongi? Gr
Jeetje, wat spannend hier. Ik hou jullie in de gaten en zal voor jullie allemaal duimen. Zelf heb ik het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn deze keer. af en toe kwaaltjes (misselijk 's ochtends, vooral vergrote borsten en af en toe krampjes), maar durf niet te veel hoop te hebben. Denk dat ik maandag of dinsdag ga testen...als ik het zolang volhoud! Groetjes, Quercia
Balleke, Hoe werkt dat dan met temperaturen? Heb je een grafiekje waarin je het bij kunt houden ofzo? Groetjes
Had gelezen dat je vanaf je ongi elke ochtend moet tempen en het liefst rond de zelfde tijd en als het kan anaal of als je dat vies vind en te veel moeite (net als ik haha) dan onder je tong. je kan het dan elke keer opschrijven of in een grafiek zetten, maar dat doe ik niet. Ik hou het gewoon bij in mn hoofd, want de dagen dat het erg daalt en om hoog gaan is toch met je nod of eisprong. Ik geloof dat het paar dagen voor je ovu daalt je temp en daarna stijgt. En het is raak blijft je temp hoog voor je nod. Maar hij kan ook ineens zakken schijnbaar en dan krijg je nod. Het fijne weet ik ook niet precies. Dit is de eerste keer dat ik dat doe. Ik heb het wel eens eerder gedaan, maar toen was het niet zo dat we met kids bezig waren. Wilde het gewoon voor de gein doen. Gr
Ik heb zelf niet getemperatuurd. Maar wij zijn ook nog niet zo lang bezig, en van mij mag het wel raak zijn. Ik ben nog steeds niet ongesteld, en voel me heel raar. Ben erg duizelig, en kan 's ochtends niet meer goed eten. Ook wel wat buikpijn onder in mijn buik, maar dat heb ik nu al een week of 2. Dus wie weet, ga binnenkort weer een teste doen hoor! @ balleke: Het kan zijn dat het te vroeg was. Dat was bij mij ook de 1e keer. Heb nu al 2x getest, en 2x negatief. Maar ja, hopen op 3x is scheepsrecht bij mij! Succes!
Ik heb zelf een grafiekje gemaakt en die ga ik vanaf maart invullen, als ik dan nog niet zwanger ben tenminste. Is wel interessant om te kijken wanneer je ei komt enzo. Liekske: Misschien is het toch wel raak als je al die symptomen hebt. Nog eventjes afwachten maar en hopen dat de volgende test wel positief is. Balleke: Ook nog maar even afwachten. Echt te spannend dit he... En voor mij duurt het nog heel lang voor mn gevoel... Succes... Liefs
Ilona, voor jou komt de dag vanzelf hoor. Maar ik snap jou wel, ik vond het ook errug lang duren! Hopen dat het echt is gelukt. Ik hoop ook op 3x testen is scheepsrecht!
Toen wij nog niet bezig waren om zwanger te worden duurde het helemaal niet lang..ikke balen (hou van sex..sorry ) Was trouwens toen ook veel vochtiger en meer zin. Nu zijn we voor het echie bezig en word veel minder vochtiger en minder zin en nu duurd het zoooooow ontzettend lang. Kan me goed voorstellen dat 11 dagen erg lang zijn, ik snap je helemaal! Maar voor iedereen komt er een tijd dat je zwanger word! dus idd ook voor jou Gr