Vaccinatie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MaMaHaN, Oct 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaMaHaN

MaMaHaN Lid

Oct 11, 2011
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn meisje van 7,5 week heeft vandaag haar eerste vaccinatie gehad en zich de longen uit haar lijf gehuild. Nu had ze vanavond ietwat verhoging, maar viel vanavond vrij snel in slaap (ondanks dat ze voor t eerst niet ingebakerd ligt). Maar nu vroeg ik mij af, als ze slaapt, moet je dan tussendoor de temperatuur opmeten of gewoon lekker laten slapen? Vind het namelijk lastig om het in te schatten door alleen maar in het nekje te voelen.. Maaar ze slaapt nu al best lang..
    En wat moet ze nu aan? Want als ze koorts heeft moet je ze luchtig kleden, maar wanneer ze dit vannacht niet meer heeft is het dan toch te koud? misschien doe ik veels te ingewikkeld, maar vind het lastig om te gaan slapen en zo geen controle te kunnen hebben, zeg maar...

groetjes overbezorgde mama

2. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    gewoon laten slapen ! Als ze rustig slaapt vooral laten liggen. Mijn ervaring is na de eerste inentingen dat ze vooral veel sliep. Zo lang ze niet heel ziek oogt is de temp helemaal niet zo belangrijk

3. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik vondt dat ook heel moeilijk en geloof me, je wordt hier steeds makkelijker in!
    Ik zou zeggen : laat lekker slapen, kindjes doen zich beter slapen.
    Als ze wakker is geef je haar dan gewoon extra drinken als ze dat nodig heeft.

Ik weet nog dat ze vertelde dat ze bij de eerste prik of heel veel gaan slapen of meer huilen. Ik zou me aanpassen aan het gedrag van je kind. Ohja mijn dochter heeft 3 dagen geslapen van de eerste spuitjes! :D Daarna heeft ze haar eetschema ingehaald! ;)

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    heb je wel kunnen slapen vannacht? :D

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,846
    3,362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoe is het gegaan?

m'n oudste sliep altijd slecht... behalve ná de vaccinaties! Heerlijk even rust hihi, dan sliep ze overdag uren achter elkaar in plaats van haar gebruikelijke 3 kwartier.

Share This Page