Wie herkent dit....help please!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ladymoi2, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey dames....ben zo onzeker en verdrietig :(
    Ben vandaag ruim 6 en een halve week. Zou vandaag een echo krijgen omdat ik in het begin veel bruin bloed verloor met soms wat rood ertussen. Nu anderhalve week helemaal schoon, niets geen bruin of rood. Kreeg vandaag voor de zekerheid een inwendige echo! Maar helaas zag de vk geen hartaktie...en ze moest erg goed kijken voor wat ze in de baarmoeder zag...:( er zat wel wat in maar ook een heleboel wit weefsel....dat kon ze niet verklaren. En geen hartaktie :( ze heeft voorgesteld om over 4 dagen terug te komen en nog een echo maken kijken wat ze dan ziet! Maar ze geeft me 90% kans op een miskraam :( ben zo verdrietig en onzeker!!! Vooral omdat ik me echt op en top zwanger voel, misselijk erg moe en bekkeninstabiliteit klachten nemen toe! Ik weet niet wat witte weefsel betekent? Wie herkent dit? :(

2. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje ik zie een hoop verdrietige gezichtjes nu! Ben ook erg verdrietig!!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje......ja wat moet ik zeggen. Ik weet wel dat je ondanks een mk toenemende klachten kan hebben...
    Maar het kan ook dat je gewoon te vroeg was voor de echo zeg kaar....dat er nog geen hartje klopte...

Maar met je verhaal van bloedverlies is het net dat je denkt dat er misschien al een mk is geweest:(

Had je ook veel krampen bij het bruin en rood verlies?

4. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee helemaal niet. Beetje zeurdige pijn maar niet echt krampen. Heb al eerder een miskraam gehad en toen had ik echte krampen en lage rugpijn enz en bloedverlies kwam eigenlijk meteen op gang! Nu ben ik zekers ruim anderhalve week schoon....:(

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nou dan weet je helaas hoe het voelt.....:(
    Maar het kan ook gewoon dat je te vroeg was met de echo.....
    Ik zal je mijn verhaal,vertellen.....ik ging voor de eerste echo van mijn tweede zwschap ook rond de 6 weken...geen hartactie....ze zeiden een mk. Week de mk afgewacht .... Maandag weer naar de gyn...echo geeist en ja hoor er klopte wel een hartje.
    Ik had gewoon een laat ei gehad en was veel korter zwanger en te vroeg met de eerste echo.

Er zijn meiden die al vroeg een hartje zagen....maar ook die later iets zagen.

Dus ik zou als ik jou,was nu even afwachten wat de volgende echo doet... Er is gewoon nog een kans dat het goedzit.....maar hou wel rekening ermee dat het idd een mk kan zijn:(...stom hè nu kan je alleen afwachten....sterkte...

6. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afwachten is zoooo verdomd moeilijk en lastig en vreselijk!!!!!! Sorry:( ik hoop het maar dat er alsnog hartaktie komt, maar eat betekent wit weefsel in baarmoeder? Bloed is toch zwart op echo?

7. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wel geweldig jouw verhaal!:)) ik hoop het maar!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat weet ik niet...durf ik niks over te zeggen....
    Zeker wil je dat er een hartje te zien is.....positief blijven en ook nuchter blijven....je kan niet anders nu.

Op het forum zit ook een vk...misschien moet je het daar eens vragen wat het kan zijn dat wit weefsel.

Ja gelukkig was er niks aan de hand......daarom ben ik zo voorzichtig met zomaar te geloven dat het fout zit...

9. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevraagd aanvinkt hier op forum....ze weet het ook niet!

10. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aanvinkt = aan vk

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja lastig he...........misschien eens topic openen met die specifieke vraag over dat wit weefsel...?

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is wit weefsel geen vocht?
    Ik weet het niet hoor, maar ons kindje heeft een longafwijking en op de echo's zag je dat een deel van de long wittig was. Dat was microcysteus weefsel. Maar ik weet niet of dat hetzelfde is. Echt geen idee.
    Heel veel sterkte in ieder geval!

13. Ladymoi2

Ladymoi2 Actief lid

17 jun 2009
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je leen! Toch maar gewoon afwachten op dinsdag! :(

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wit op een echo is weefsel. Vocht is zwart.
    Succes voor dinsdag!

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Er is helaas niks aan de doen. Zonder hart is geen baby... Ook al voel jezelf zwanger..
    Mijn vriendin had 10 weken als zich zwanger gevoeld tot bloedverlis en bij echo bleek geen hartje en geen foetus gewoon een eitje die genesteld was en probeerde te groeien maar verder kwam niks uit- niks aan te doen want er is mis gegaan in begin af.
    Helaas... Sterkte!

16. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Zwart is altijd vocht of bloed of samenstelling van.
    Wit kan alles zijn: embryo of bijvoorbeeld cyste met haar nagels en huid gevoeld etc.

17. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    De echo kan ook gewoon te vroeg genomen zijn! Bij mij was er met 7,5 week wel hartactie te zien, maar het was van een beginnend hartje. Had ik de echo een week eerder gehad, dan was er nog niets geweest wat hartactie betreft.
    Ik hoop voor ts dat er bij het volgende onderzoek wél een hartje te horen is!

18. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Tegenwoordig kunnen ze in ziekhuis hartje al kloppend zien rond 5.5 weken! Ook het embrio en dooierzakje is al te zien. Hier zoals heb ik het begrepen was geen sprake van.
    In echt weinig gevallen kan het nog goed komen als je eigen eirenspong heb verkeerd en is nu te vroeg iets te zien maar combinatie bloed+ geen hartje is niks goeds.
    Ze maken altijd echos nog elke week tot 8 weken. Meestaal loop het vanzelf uit in bloeding (menstruatie)
    Hoop is er altijd maar ik zou proberen daar niet aan te denken maar ook niet aan slechts te denken- gewoon afwachten.

Ps: bij mij bij 7 weken zagen ze kloppend haartje en baby was al 6cm!
    Horen kan je haartje pas veel later hoor week 20 doen ze het voor het eerst. Daarvoor kan je het alleen zien

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Piccolina weet niet of je mijn verhaal gelezen hebt maar soms kunnen ze het ookmfout hebben hè.....

20. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Je bedoeld het vast niet zo, maar ik vind de toon van je berichtjes niet erg prettig. + je zegt dingen die niet kloppen. Bij 8 weken spreek je niet meer van menstruatie en het hartje kan je echt wel eerder horen dan 20 weken! Bij 7 weken is je kindje nog geen 6 cm hoor! En zoals lov23 al zegt; ze kan ook nog korter zwanger zijn dan 6 weken he mocht ze haar ei wat later hebben gehad en/of mocht ze een late innesteling hebben gehad.
    ts; wat een verdrietig onzeker nieuws vandaag! ik wil je vooral veel sterkte wensen de komende dagen! Hoe klein de kans ook, ik ga hard duimen voor een goede afloop! Wat het witte weefsel is weet ik ook niet. Vloeistof is in elk geval zwart.

Deel Deze Pagina