Wie herkent dit? Help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liza28, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Okay heb dus op 7 en 8 februari een positieve ovilatietest gehad dus vermoed 8 of 9 februari eisprong.. Van begin af aan een goed gevoel gehad.. Ben door blijven testen met ovulatietestjes en deze lopen sinds afgelopen vrijdag weer op en worden steeds donkerder.. Dus bedacht om een sensitest dipstick te doen vanmiddag.. Omo wit.. Ik zit natuurlijk pas op 9 dpo.. En 5/6 dagen voor noD... Nu zaten er vanmiddag witte vlokjes in mijn urine en nu net bij het afvegen heb ik roze slijmerige afscheiding.. Dat zou wel een heel vroege menstruatie zijn? Of toch nog een innesteling? Of is dat te laat? Wie herkent dit en wat bleek het achteraf te zijn?

2. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Mijn urine ruikte toen heel sterk en zaten witte vlokjes/sliertjes in.
    Maar kan het zijn dat het restjes sperma is bij joi? Want dat kan het ook vaak zijn. Op 9 dpo en dan roze afscheiding kan een innesteling zijn. Een innesteling begint meestal op 6dpo en kan duren tot 12dpo.

5/6 dagen voor de NOD is erg vroeg. Ik teste zelf wel 11dpo licht positief die daarba opliepen. Maar zelfs 11dpo is al vroeg!
    Zou 2 dagen voor je NOD afwachten.

3. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Goh, ik had dat vorige maand ook, en je raadt het al, geen zwangerschap. Iedereen is anders hoor. Geen rood: geen nood! Alles kan nog ^^

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    I know.. ben realistisch genoeg om te weten dat het net zo goed helemaal niks kan zijn.. ;) Maar ja je hoopt he.. Ieder opvallend ding wil je het liefst linken aan een wondertje he ;) En dus hoop je hier op herkenning en dan liefst positief hahahahaha

5. Linpi

Linpi Lid

18 nov 2014
    14
    0
    0
    Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Zaterdag 7 was ie heel donker, zondag beetje donker en maandag bijna wit. Dinsdag ook, en toen woensdag ineens een knaltest. Dat was ook mijn laatste test. Daarna niet meer getest. Ze waren op en ben gewoon verder gaan klussen, daar ergens moest mijn eitje springen, dus heb het zo gelaten. Dus of ik moet zaterdag ongi worden, of volgende week ergens. Vorige maand heb ik een mk gehad, dus mijn cyclus is ontregeld, ik wacht nu gewoon af tot ik orgie word, en anders doe ik dinsdag een test.
    Ik heb ook witte vlokjes in mijn urine, opgezette borsten, menstruatie krampen, nu trouwens geen erge krampjes meer, maar de afgelopen dagen wel. En ben een dag of 3 goed misselijk geweest. Nu niet meer.

Het blijft afwachten, hoe kut ook. Maar ik denk dat die kwaaltjes (en in jou geval de positieve testen) best van een bevruchting kunnen zijn, en we moeten afwachten of de innesteling goed gaat. Die gedachte geeft me ook een rustiger gevoel, zoveel bevruchtingen gaan mis tijdens de innesteling, dus dat kan ook heel goed bij mij.

Succes met afwachten:)!

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hoi meid,
    op 10dpo had ik smorgens een negatieve test, namiddag kreeg ik roze slijm verlies, ik dacht ook game over.
    12dpo positief getest op nod negatief getest en 2dagen overtijd 2testen gedaan een cb digitaal en een kv 2v5..

streepjes testen zijn niets voor mij dus ik raad een cb aan vanaf je nod :)

ik heb een goed gevoel bij jou verhaal! hopelijk binne enkele dagen positieve test!

7. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ohhhh echt?? Kijk, hier word ik blij van.. Roze verlies is nu weer helemaal over.. En heb nu zeurend gevoel bij schaambeen.. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.. Ik durf bijna niet te hopen.. Zou wel heel snel zijn... :(

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ja klopt ellende met dat wachten.. Pffff.. Ik hoop ook dat onze kwaaltjes wijzen op iets moois en niet op iets roods ;)

9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Geen bloed geeft moed!

Succes! En ik zal voor je duimen!

10. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Thanks wat lief!!!

11. Vlokjes in urine heb ik eigenlijk altijd, is gewoon afscheiding. Roze afscheiding heb ik wel bij 3 van mijn 4 zwangerschappen gehad en was altijd een innestelingsbloeding. 9 dpo zou je idd best een negatieve test kunnen hebben ondanks een prille zwangerschap. En innesteling kan een paar dagen duren dus als het 6 dpo begonnen is, is het goed mogelijk dat je gisteren wat licht bloedverlies had. Ik zal voor je duimen :) Eerstvolgende test zou ik nog eventjes mee wachten tot 12 dop, dan testte ik zelf meestal wel (licht) positief.

12. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Ik zit nu op 11dpo en had bij 8 of 9dpo ook een klein beetje roze afscheiding, heel licht maar! Maar het was roze. Als had ik het idee dat ik gisteren op 10dpo pas mijn innesteling heb gehad. Kreeg toen ik in de auto zat zo'n gigantische rot steken in mijn onderbuik die echt 10 minuten aanhielden!
    Vanmorgen negatief getest, maar een ovulatietest gaf wel weer een streepje.. LH en HCG zitten dicht bij elkaar, dus zou kunnen?

We kunnen niet meer doen dan afwachten!

13. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Helaas dames.. Toch door naar de volgende ronde want zojuist brak het bruinverlies echt door, het is nog niet rood maar dit heb ik altijd voor mijn menstruatie dus vandaag of morgen breekt ie echt door.. 1 geluk; LF is dus maar 12 dagen en cyclus deze maand dus maar 28 dagen.. Betekent toch sneller uitslag en minder lang wachten.. ;)

Deel Deze Pagina