Wat nu...? Wie heeft er ervaring mee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sanza, Feb 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanza

Sanza Actief lid

Feb 18, 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoiiii Dames,

Wat is wachten ontzettend vervelend!!!

Ik zit in de 9e ronde en ik heb waarschijnlijk aanstaande zaterdag / zondag mijn NOD. Ik heb een onregelmatige cyclus en gebruik dan ook ovulatie testen. Ik had 6 februari een positieve test. Mijn vorige cyclus was 34 dagen, kijkend naar de ovulatie test zou dat deze maand ook ongeveer een cyclus van 34 dagen zijn. Wij zijn al bijna twee jaar bezig en zijn vandaag daarom ook voor het eerst naar een voortplantingsdeskundige geweest. Ik ben vanaf augustus bezig met afvallen en tot nu toe al 23 kg kwijt. Ik hoop dat dit een positief effect heeft op mijn cyclus zodat hij eens regelmatig wordt. De deskundige zei vanmiddag dat dit de kans op een zwangerschap veel groter maakt! Ik heb vanmiddag ook een inwendige echo ondergaan. Het zag er allemaal goed uit, gelukkig! Alleen wat er dus zojuist gebeurd maakt mij weer onzeker Ik had namelijk wat licht roze bloed op het wc papiertje zitten. En dan komen de vragen .... Ben ik ineens ongesteld geworden?, Heb ik nu misschien een innesteling? of is het eitje al ingenesteld en is er een bloedvaatje geraakt tijdens de echo? Ik had wel het idee dat het deze keer gelukt was. Ik had namelijk het idee dat mijn borsten wat voller waren, af en toe ook steken. In de avond ook erg moe. Ik moet vaker plassen dan anders. Ik heb nu wel krampen in mijn buik die soms uitstralen naar mijn linkse been.
    Als ik nu ongesteld ben geworden klopt de ovulatie test dan niet?

Misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee, wat kan je jezelf toch gek maken en je lichaam kan je trouwens ook goed voor de gek houden.

Liefs Sanza

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Echo gemaakt, maar hebben ze niks gezien?

3. Sanza

Sanza Actief lid

Feb 18, 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze heeft niets bijzonders gezegd, alleen dat het er goed uitziet. Ze zag alleen mijn linkse eierstok niet helemaal maar de rechtste wel met de eiblaasjes.

4. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

Sep 4, 2014
    832
    13
    18
    Hoi,

Het kan een innesteling zijn natuurlijk. Je zou donderdag al kunnen testen met de kruidvat 2 voor 5 euro. Afvallen schijnt idd te helpen. Laat even weten of je getest hebt succes.

5. Sanza

Sanza Actief lid

Feb 18, 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel Soraya41. Ja ik hoop dat het de innesteling is idd, maar ik ben bang dat ik gewoon ongesteld ben geworden. Even afwachten of het erger wordt ;) en anders gooien we er een testje tegen aan. Maar als dit nou wel ongesteldheid is hoe zit dat dan met de ovulatie test? Het is nu ongeveer 10 dagen na ovulatie. Hoort de ongesteldheid niet 14 dagen na ovulatie te komen?

6. Kiimesz

Kiimesz Lid

Jan 23, 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afvallen heeft zeker een goed effect op je vruchtbaarheid en je cyclus e.d.
    Kijk wel uit dat je niet teveel afvalt in een korte tijd. Daar door kan je cyclus ook in de war gaan...

Duim voor je!

7. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    De Luteale Fase (periode tussen eisprong en NOD) mag varieren tussen de 10 en 16 dagen. Korter dan 10d is te in principe weinig tijd voor een goede innesteling en heel veel langer dan 16 komt eig niet voor.

Sterkte met wachten! Ik hoop dat het roze van de innesteling is.

8. Sanza

Sanza Actief lid

Feb 18, 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie! Nee ik blijf nu stabiel. Nu hopelijk mijn cyclus ook hihi ;)

9. Sanza

Sanza Actief lid

Feb 18, 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helaas Hilly1980, vanmorgen toch echt de ongesteldheid doorgebroken :( Dan denk ik dat ik een Luteale Fase heb van 10/11 dagen. Kan dit ook verschillen per cyclus?

Ik zie dat jij bijna aan de gang gaat, succes met de bevalling :D

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Ja, je LF kan verschillen. Hoewel het gebruikelijker is dat hij redelijk stabiel blijft, terwijl je eisprong evt verschuift. Maar goed, een cyclus kan best een keertje afwijken..

Thx voor je succeswens. Jij ook heel veel succes en sterkte!

Share This Page