Vanochtend bij de Vk geweest en een liggingsecho gehad. Onze baby weegt nu 2200 gram volgens de metingen. Wel kleintje.... Bij jullie?
Bij mij met 35+3 was de kleine 2345 gram, het wordt geen groot kindje volgens de vk, wel binnen de lijntjes, waarschijnlijk 3 of 3,5 kilo bij de geboorte. nu hoop ik er vandaag of morgen achter te komen wat het uiteindelijke geboortegewicht is
ik ben vd bij de vk geweest. met 35+4 wkn. ze schatte het nu zo'n 3100 gram. als ik beval met 40 wkn zal t zo tussen de 7.5 en 8 pond zijn.
Zoon is geboren met 39 weken en 5 dagen... Zijn geboortegewicht was slechts 2770 gram.. Het zegt dus helemaal niets Nu zwanger van de tweede... en zij ligt een week voor op groei..maar heb geen idee wat ze ongeveer weegt..
R. werd met 35+6 een goede 3 kilo geschat. Toen in het ziekenhuis met 40+3 een extra echt gehad en werd hij ook 3 kilo geschat(tot mijn enorme schrik!) en toen hij geboren werd, met 40+6 was hij 4180 gram!
Ik heb de mijne maandag. Toen ik met 31 weken een echo had, woog hij al 2 kilo. Hij lag toen 2 weken voor op groei dus ik ben ontzettend benieuwd!
met de 31 weken woog hij 2 kilo, vandaag werd hij geschat op bijna 6 pond (35+3) voor de bevalling schatte ze hem op 7 pond is dat veel, vind zo moeilijk met die ponden en kilo's, ben niet zo''n rekenwonder ?? zijn buikgroei ligt wel een week voor op de rest weten we van de echo''s
Ons ventje (nu al 3,5) woog toen hij geboren werd op 37,3 2310 gram... en hij was 44 cm. Dat was dan ook de reden dat hij gehaald werd...
Bij onze laatste groeiecho (35+2) werd ons mannetje op 3400 g geschat. Verwacht geboortegewicht is zo'n 4000 g. Maar daar durf ik nog niet zo heel erg op te vertrouwen. Zijn oudere broer werd geschat op "ruim 7 pond" (geboortegewicht), maar bleek 4700 g te zijn (bijna 9,5 pond dus).
Mijn zoontje werd met 35 weken op een kleine 7 pond geschat. Hij is met 42,1 geboren en woog uiteindelijk 3010 gram. Sonja Bakker dieet gevolgd denk ik.