Wie heeft er ervaring met de 9 maandenbeurs. Is dit aan te raden? Of raad je het juist af? Héél misschien wil ik er met mijn moeder naar toe, maar ik weet eigenlijk niet of het de moeite waard is. Vandaar deze vraag! Groetjes en wie weet tot kijk op de 9 maandenbeurs Ariska
Ik zelf vind de 9 maanden beurs leuk om te doen. Lekker kijken naar allerlei babydingentjes Maar stel je wel in op dat het er DRUK! is. Oja als je je kaarten van te voren bij de prenatal koopt dan zijn ze goedkoper. En met deze kaarten heb je ook toegang tot de huishoudbeurs als je daar nog de puf voor hebt hihi
Ik ga er volgende week naar toe met mijn moeder in combinatie met de huishoudbeurs, hoop dat ik het volhoudt de hele dag lijkt mij erg leuk, kreeg al een boekje met aanbiedingen enzo
Ik ga er donderdagavond (volgende week) met mn man naartoe en een ander stelletje. En vrijdag ga ik met mijn moeder en mn zusje (is nostalgie ) naar de huishoudbeurs en wrs ook naar de 9mnd beurs. Inderdaad jezelf er goed op instellen dat het enorm druk is! Voor de rest vind ik het altijd wel leuk om te doen!
Ik wil ook zo graag maar ja, ben al zover, het wordt zwaar en ook nog meer dan een uur rijden. Lijkt me niet slim om te gaan maar jullie veel plezier!
Ik heb ook gekeken om te gaan, maar als ik op internet kijk naar wat er allemaal te doen is dan lijkt het me weinig voor iemand die nog geen kind heeft. Er lijkt me veel te doen voor mensen met kinderen. Misschien is dat een foute indruk want het lijkt me wel raar voor een 9 maandenbeurs
Het lijkt me leuk om te gaan, maar na een uurtje rondsjouwen word ik echt doodmoe en krijg ik pijn in m'n rug en zo. En dan nog in de drukte.... Ik laat 'm maar aan me voorbijgaan.
Ik ga donderdag over een week Dan kunnen we heel relaxt doen, en hebben we geen tijdslimiet. Want ik zal regelmatig gaan zitten denk ik. Ik ben er nog niet geweest, nicht van me is vorig jaar zwanger gegaan (3mnd zwanger) en die vond het niet leuk, ze wist helemaal niet wat ze er moest doen en kopen. Ik heb al hele plannen wat ik wil doen, wat ik wil kopen en waar ik naar toe wil.. je weet als je een kleine hebt wel wat je gebruiken kunt.
Het lijkt me echt superleuk, ik heb er al zoveel goede verhalen van gehoord! Dus als je kan gaan, moet je dat zeker doen! Helaas durf ik zo'n dag niet meer aan, ik las het hierboven ook al, omdat het te zwaar zou zijn, zo'n lange dag van huis. Jammer voor de bijna-bevallers dat het niet een paar maandjes eerder was.
hoe druk is druk? kan je een beetje normaal bij de stands komen of is het zo druk dat je echt "in de rij"moet wachten voordat je iets kan bekijken?
Ik ga op woensdag met mn moeder en schoonmoeder. Red ik het wel als het 's avonds niet open is om alles te zien? Heb geen idee hoe groot het is.
Wij zijn ook van plan om te gaan, maar ik vroeg me af, is het onhandig om een kindje van 2 jaar mee te nemen?
Sann, volgens mij als je alleen naar de 9mnd beurs gaat moet het wel in 1 dag te doen zijn. (heb gehoord dat het niet meeeega groot is) Weet niet hoe jij je dan voelt, ik heb moeite met lang lopen/staan dus wil ruim de tijd hebben.
Het is eigenlijk wel goed als zelfbescherming dat mn schoonmoeder alleen op die dag konb. heb al flink last van mn bekken dus denk dat alleen overdag al erg genoeg zal zijn.
Ik zelf hou helemaal niet van die massabijeenkomsten. Maar voor de liefhebber: ik heb gehoord dat je bij het Kruidvat gratis kaarten kunt krijgen.
De 9 maandenbeurs is niet groot. Binnen een paar uur heb ik het wel gezien. Waarschijnlijk is het (net als andere jaren) erg druk, maar ook weer niet zo dat je een hele tijd in de rij moet staan. Bij sommige stands (waar veel gratis wordt weggegeven) kan het iets langer duren. Ik neem mijn dochter (van 2 jaar) niet mee. Zij heeft er niks aan. De hele dag tegen benen aankijken... Ze hebben wel kinderopvang, maar je moet het maar prettig vinden om je kindje in een volledig onbekende omgeving bij vreemden achter te laten. De 9 maandenbeurs is ook leuk voor mensen die nog geen kinderen hebben. Er is veel informatie te krijgen, je kan leuke ideeen opdoen voor bv de babykamer en geboortekaartjes, maar ook gebruikmaken van aanbiedingen. Voor mensen die al wel een kindje hebben zijn de aanbiedingen niet zo interessant. Zij hebben de meeste dingen al wel in huis. TIP: Neem contant geld mee. Als je in de RAI moet gaan pinnen sta je zeker 20 min in de rij!
Ik twijfel nog of ik er naar toe ga. Ik ben een paar maanden geleden naar de jonge gezinnen beurs geweest. Daar was het zo druk dat je je letterlijk omver werd gelopen. De meeste spullen heb ik al in huis. Dus ik denk dat ik deze beurs maar oversla. Groetjes Carina