Ik heb gisteren met surprise een heel leuk cadeautje gekregen, een chocolade/kaasfondue, ik heb het alleen nog nooit gedaan. Welk fruit is bv lekker bij een chocoladefondue. En wat kan ik bij een kaas fondue gebruiken?
chocolade banaan, ananas, druiven, aardbei, peer kaas stukjes stokbrood selderij tomaatjes paprika champignons
Naast fruit zijn kleine room ijsbolletjes ook heel leuk met de chocolade fondue! Je krijgt door de kou van het ijs een krokant chocolade laagje eromheen. Meloen is er trouwens ook erg lekker bij! Kaasfondue heb ik geen kaas van gegeten
Choco; aardbeien, kersen, frambrozen, bosbessen, banaan, peer, kiwi, ananas.. maar idd ook lekker met marshmallows, koek, pannekoekjes/poffertjes of gedroogd fruit! Ook leuk als afwisseling is witte chocolade. kaas; stukje bloemkool, broccoli, selderij, radijsjes, paddestoelen (champignons), tomaatjes, paprika, wortel, komkommer, courgette, augurk, zilveruitjes, brood, spek, olijven... En wat ik persoonlijk erg lekker vind bij kaasfondue is ananas, aardbeitjes en appel. Mmmm... nu heb ik er trek in..
mijn grootste favoriet bij chocolade is manderijn en daarna appel. mijn oudste vind banaan ook erg lekker met choco fondue
Banaan, aardbei, druiven. Maar marshmellows zijn ook lekker. Kaasfondue weet ik niet, nog nooit gedaan. Maar zelf zou ik zeker broccoli proberen.