Vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door choco23, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    Hoi meiden heb even een vraagje
    vrijdag was mijn nod en ben nu nog niet ongi heb zaterdag nog getest deze was super negatief.(sensitest)
    ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen is namelijk al 3 rondes 27 of 28 dagen.
    vorige week had ik pijnlijke tepels is nu iets minder
    ben iedere keer beetje misselijk en dan heb ik tegelijk een honger gevoel.
    verder heb ik echt nergens last van herkennen jullie dit en waren er meer die laat positief teste????
    ik hoop zo dat ik nog positief ga testen.
    groetjes choco

2. PetraBlessie

15 sep 2008
    72
    0
    0
    Nagelstyliste
    Bleskensgraaf
    hoihoi

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij had na 2 wkn nog geen positieve test, maar ze heeft nu inmiddels een mannetje van 8 maanden. Bij haar had het te maken dat ze een late eisprong had en dat de kleine zich pas veel later heeft ingenstelt.

Zelf heb ik bijna heel mijn zwangerschap geen last gehad van al die kwwaltjes, alleen veel meer trek meer niet.

Groetjes

3. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    oke super bedankt voor je reactie dan kan ik nog hoop houden haha ik heb ook echt niet het gevoel ongesteld te gaan worden.
    morgen komen me nieuwe testen binnen dus ga ik maar weer een testje doen.
    groetjes choco

4. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Spannend choco!
    Ikzelf had mijn nod afgelopen zaterdag, vrijdag getest, maar was ook negatief, met CB digitaal. Dus nu maar even afwachten wat er gebeurt. Zal bij mij wel een lange cyclus zijn.

5. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hee Wannabemommie
    ben je bekend met lange cyclus en hoelang zijn jullie al bezig?
    groetjes

6. Skye

Skye Niet meer actief

Nou, die sensitest gaf bij mij ook negatief aan, terwijl de kruidvat 2 voor 5 euro wel posi was. Lijkt of sensitest niet zo gevoelig was.....bij mij dan he.

7. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hoi Skye
    bedankt voor je reactie, had jij nog gekke kwaaltjes of viel dat wel mee? ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes dus lijkt me sterk dat ik zwanger ben hoop het natuurlijk wel heel erg.groetjes choco

8. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Hoi choco23,

Het kan altijd nog hoor. Ik had na 2 dagen een heel licht streepje. Mss heb je gewoon weinig hcg.

Proberen jullie het voor jullie eerste kindje???

xxx

9. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hee 1ste Wondertje
    wij zijn indd aan het proberen voor ons 1e kindje en zijn vanaf april bezig dus valt wel mee alleen wachten op iets moois duurt altijd te lang he haha
    ik blijf hopen en ik ga morgen weer testen.
    bedankt voor jullie reacties
    groetjes choco

10. Wannabemommie

Ik heb een of twee keer een cyclus gehad van bijna 40 dagen. Dus het zou kunnen dat dat deze keer ook zo is, al hoop ik natuurlijk op wat anders ;)
    Met mijn huidige vriend zijn we sinds juni bezig, maar nog niet met ovutesten enzo, dat ga ik volgende maand proberen.
    Met mijn ex ben ik 2,5 jaar bezig geweest, waarvan het 3 keer is gelukt, maar helaas alle 3 keer een miskraam.

11. Wannabemommie

Hey sis,
    welke test heb jij gebruikt?

12. 1ste Wondertje

En Choco al getest??? Ben zo benieuwd. Aan je banner is ook niets te zien. :(

@ Wannabemommie,

Ik hoop voor je dat het geen cyclus van 40 dagen is. ;) Wil heel graag een nichtje of neefje erbij :D Dus laat de misselijkheid maar komen :p

Dikke kus

13. 1ste Wondertje

Hoi Hoi lieffie,

Gewoon de kruidvat test 2 voor 5 euro. Op mam's verjaardag 2008 had ik voor het eerst getest, maar toen zag ik niets. Nou ja, ik zag wel een wit streepje :p 2 dagen later was het licht positief.

En de tweede keer heb ik dezelfde testen gebruikt, en was het op de dag van mijn NOD heel licht.

Geen dure testen kopen hoor zus, gewoon lekker goedkoop houden :D hahahaha

Ik duim nog steeds voor je!

xxxxxxxxxxxxxx

14. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hoi Wannabemommie jeetje al 3 miskramen gehad en al zon poos bezig ik ga voor je duimen dat het geen cyclus is van 40 dagen maar een wondertje succes.

1ste Wondertje ik heb vandaag weer negatief getest zowel met een kruitvat test en met een sensitest dus wachten maar weer he ik word er nu al gek van heb nog nooit zon lange cyclus gehad dus vind het wel een beetje vreemd.

leuk trouwens dat er 2 zusjes op het forum zitten heb ik goed begrepen toch haha

groetjes choco en ik hou jullie op de hoogte

15. 1ste Wondertje

Hoi Choco,

Balen zeg dat je weer negatief hebt getest. :( Mss ff langs de huisarts?

Ja wannabemommie is mijn zus :D Heel leuk om dat allemaal met je zus te delen. :D Ik hoop zo voor jullie allebei dat jullie zwanger zijn van een wondertje.

Succes en we horen het graag

xxx

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo,

Mag ik met jullie mee komen kletsen?
    Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Vanochtend ook een negatieve test. Ik heb assistente van mij dokter gesproken en die zei al dat ik pas volgende week kan testen. Ik heb een korte cyclus dus bij mij gaat het op NOD testen niet op. Maandag probeer ik het dus weer en ondertussen maar hopen dat ik niet ongesteld word

Groetjes brigit

17. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hoi allemaal
    Brigit natuurlijk mag je bij ons mee praten hoe meer zielen hoe meer vreugd hopen we dan natuurlijk haha.
    ook al 2 dagen overtijd spannend zeg en ben je al lang bezig en mag ik vragen hoe oud je bent

1ste Wondertje lijkt me ook heerlijk als je iemand hebt om er mee over te praten is wel fijn denk ik en Wannabemommie ik hoop voor jou dat er een klein wondertje in je groeit hier nog steeds niet ongesteld dus hebben nog hoop als ik maandag nog niet ongi ben en geen positieve test ga ik de huisarts bellen.

blijf hopen allemaal!!
    groetjes choco

18. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hoi,

Tuurlijk mag je vragen hoe oud ik ben, ik ben 33. Wij zijn al vanaf mei bezig en in principe is dat niet lang maar dit is wel al onze 8e cyclus. Ik hoop dus dat het echt raak is en mijn lichaam mij niet vreselijk in de maling neemt.

Hebben jullie symptomen die je normaal niet hebt in je cyclus?

Ik heb namelijk al een week steken aan de linkerkant bij mijn lies en dat gaat door naar mijn schaambeen, been en bil?! Is niet erg pijnlijk beetje spierpijnachtig gevoel. Rechts heb ik ook af en toe steken. Ik heb soms een honger gevoel maar nergens trek in. Soms een beetje weeig misselijk dan eet ik iets of neem een slokje melk en dan is het over. Maar heb eigenlijk nergens trek in dus moet mij echt dwingen. Verder erg moe en erg vroeg wakker!! Ben altijd al vroeg wakker maar nu nog vroeger. pfff en droom raar alleen weet ik er smorgens niks meer van

:)

19. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    nou dames
    ik heb vandaag weer negatief getest.
    brigit heb eigenlijk weinig klachten zat alleen vorige week helemaal onder de pukkels en pijnlijke tepels maar daar heb ik nu geen last meer van ben ook wel erg moe en vroeg wakker maar dat is mischien nu ook wel een beetje door de spanning ik hoop natuurlijk ook zo dat het raak is heb af en toe beetje steken in me buik dat ik denk zal ik nou ongi gaan worden maar dat gaat dan weer weg al met al is een lichaam maar een raar apparaat die je ook behoorlijk in de zeik kan nemen heb ik wel in de gaten maar zolang er geen ongi is blijven we hopen.
    succes en hou ons op de hoogte groetjes choco

20. zus01

zus01 Niet meer actief

Hoi,

Ik sluit me ook even hier aan. Ik ben nl al 3 dagen overtijd (uitgaande van mijn langste cyclus) en ik heb gisteren negatief getest. Ik moet maandag geopereed worden, dus ik zou voor die tijd wel graag willen weten waar ik aan toe ben.
    Als ik hier verhalen lees van positief testen na 2 weken en zelfs nog wel langer, dan knijp ik 'm wel een beetje. Ik wil geen onnodig risico lopen met de operatie en met name de troep die de narcose met zich meebrengt. Ik overleg uiteraard maandag even met de chirurg, maar ik hoop heeeeel snel nu wel iets te merken. Dan wel die verrekte duivels of een positieve test....
    Het is soms zo frustrerend dat je je eigen lichaam niet kent!!!

Deel Deze Pagina