weet er iemand waar ik een leuke en betaalbare zwangerschaps en borstvoedingspyjama kan vinden? ik heb al wat online gespeurd maar vind niks wat ik echt leuk vind en dat wat ik leuk vind kost 60 eb dat vind ik toch wel echt veel voor een pyjama. iemand die leuke winkels of sites weet?
Wist niet eens dat het bestond! Het klinkt wel wat exclusiever.... dus buiten de "bekende" positiezaken om zou ik je niet kunnen helpen. Elmo
het is dat ik thuis altijd met een blote buik rondloop alles kruipt omhoog en de broeken omlaag. bij de eerste vond ik het zo moeilijk in het ziekenhuis tijds de borstvoedingen was altijd bang dat er iemand binnen kwam. leek me dus wel handig een mooie myjama te hebben daarvoor.
Je kan het gordijn toch dichtdoen. Of je een beetje draaien als je het vervelend vind. Die voedingsshirts van bijv. de H&M zouden denk ik ook goed geschikt zijn hoor.
Ik heb 2 pyjama's van Snoopy (jaja ) ooit bij de C&A gekocht. Dat zijn een lange broek en een bovenstuk met knoopjes, dus dat is wel makkelijk met borstvoeding, daarna knoop je 'm weer dicht (als het goed is, ik ben een beetje makkelijk en laat het lekker open, maar we zijn toch thuis, dus wat maakt het uit ). Ik heb ook t-shirts van H&M, zijn inderdaad ook erg makkelijk, maar ik hou niet zo van strakke kleding 's nachts en die vind ik handiger voor overdag.
Ik gebruikte zelf ook gewoon pyjamjasjes met knoopjes...en vond het ook niet erg als er iemand binnenkwam. Ik denk ook niet dat er veel meer alternatieve zijn....sparen dus!
Op www.borstvoedingswinkel.nl heb ik een nachthemd gezien van 30. Het is belachelijk duur voor een nachthemd maar ja, misschien heb je er wel ontzettend veel plezier van! Zelf ben ik van plan om gewoon wat positieshirts van de H&M te gaan dragen waar je ook borstvoeding in kan geven en dan lekker een grote pyamabroek eronder (of een positie joggingbroek). Die positieshirts draag ik al mijn hele zwangerschap en zijn goed betaalbaar.
op www.hunkemoller.nl verkopen ze een zwangerschapspyama, kost 24,95 en zit echt heeeeerlijk. wel een 3 kwart broek trouwens.
Ik droeg in het ziekenhuis gewoon big-shirts en deed die tijdens het voeden omhoog... enige wat binnen kwam lopen spontaan was verpleging of mn man. van bezoek wist ik waneer het kwam dus dan zorgde ik gewoon dat ik net had gevoed. Evt. een spuugdoek erbij die kan je ook wat over een bloot stuk huid leggen Als je nu echt "preuts" ben aangelegd wat dat betreft kan je er ook nog een hemdje onder doen, dan doe je je borst over het hemdje en je shirt omhoog en dan is alleen 1 borst niet bedekt. Zo voed ik meestal buitenshuis zodat ik niet met een blote koude rug zit.
Idd www.borstvoedingswinkel.nl Ik draag trouwens gewoon nachthemden met knoopjes van voren. Van die satijnen. Die zijn er bij de gewone winkels in allerlei prijsklassen.
Als je een nachthemd met knoopjes hebt kan je toch ook t bovenste dicht houden en de twee daarna open doen. Zo deed ik dat altijd. Dan piept je borst er door heen en kan de baby drinken. Zowiezo zit er een hoofdje van een baby voor dus moeten ze maar net goed staan om wat te zien. En dan zijn de meesten nog zo dat ze liever weg kijken Heb altijd ten alle tijden overal waar t nodig was borstvoeding gegeven. Jammer dan dat anderen daar aanstoot aan namen ofzo. Mijn kindje ging voor (en heb alles bij elkaar 15 maanden borstvoeding gegeven op afroep).