Ik heb een vraagje en het spijt me heel erg voor dit onsmakelijk onderwerp.. Ik ben nu 11 weekjes zwanger en elke keer dat ik naar de wc moet voor de grote boodschap..Is het diarree. Ik voel eerst de krampen opkomen en ja dan is het hoogtijd om naar de wc te gaan. Ik wordt hier niet goed van..ik kan me ook niet herinneren wanneer ik het laatste normale drolletje heb gelaten zolang dat dit al aan de gang is. Ik heb er eerder niet echt bij stil gestaan maar vandaag had ik wel zoiets van Tsjonge jonge!!! Houdt het dan nooit op. Het is geen buikgriep of iets dergelijks maar wat is het dan wel en sterker nog wanneer of hoe houdt het op.
Is niet zo raar hoor. Je darmen worden weggedrukt dus reageren anders. Wees blij dat je diarree hebt met een normale aandrang en geen verstopping
Ja een veranderd ontlasting patroon komt er vaak wel bij kijken ja... Gelukkig is het idd niet hard...
Komt door hormonen denk ik. Ik had altijd diarree als ik ongesteld werd en nu ik zwanger ben komt het eigenlijk helemaal niet haha! Net zo vervelend! Bij de ene is het anders dan de ander maar beide is normaal.
Ik had in het begin last van zowel constipatie als diaree Vijf dagen niet kunnen gaan om daarna de volle dosis diaree te hebben! Lang leve de hormonen :-D
Heb ik ook...maar kan wel obstipatie zijn hoor...bij mij wisselt het af...ik ga 3 dagen niet...dan ineens krijg ik savonds na t eten meestal erge krampen...met kippenvel tot aan je tenen..dan komt er wat harde ontlasting en daarna heel dun...zit soms bijna 3 kwartier op de wc...voel me dan echt niet lekker... Geen tips helaas...
Ik had hier de eerste weken ook echt veel last van. En dat duurde denk ik wel tot een week of 24. Daarna normaal en de laatste periode juist obstipatie.. Bij mij werkte Activia heel goed. Elke ochtend bij mijn ontbijt een bakje.
komt door de hormonen. ik heb t ook en ben nu 13 weken zwanger. super iriritant. moet sochtends naar de wc rennen 😈