Is het dan toch echt een ei???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wondertjes, 19 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden...verhaal al geplaatst bij 2 andere topics maar tot nu toe geen reacties...hoop dat hier iemand meeleest die info/idee heeft om op mijn verhaal/vraag te kunnen reageren!
    Hier vanmorgen een positieve cb digitaal ovutest!!! Helemaal blij :)
    Wat ik dan wel gek vind is dat vandaag mijn gewone ovu test nog een iets lichtere teststreep had als de controlestreep en mijn vruchtbaarslijm gister voor het eerst een heel klein beetje had terwijl ik dit meestal een dag of 5 a 6 heb en dan best veel!!! Maar dan wel een smiley bij cb vandaag....
    Wat denken jullie/eigen ervaringen???
    Zou mijn ei nu toch ergens tussen vandaag en donderdagochtend zijn?
    Klopt mijn nod op 3 april nu???

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Denk het wel, weet niet of de CB gevoeliger is dan de gewone dipsticks.. maar zou van de CB uitgaan, en misschien heb je morgen wel een positieve op je andere test?
    Zou gewoon lekker gaan klussen ;)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zou klussen, maar CB is gevoeliger. Ik heb al vaker een vals positieve CB gehad namelijk. Dus gewoon klussen en kijk maar hoe het loopt

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ik ook, al vaker valse positieve cb's gehad. Gewoon blijven doortesten en doorklussen. Neem je je temperatuur op? Zo kan je zien wanneer je eisprong er geweest is. Dan heb je toch een beetje zekerheid.

5. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik heb te ovu testen van zwanger en kids.. super goedkoop en handig vind ik dan..
    enne ik zou gwn klussen t zekere voor t onzekere!

Deel Deze Pagina