Zoals de titel het zegt... Donderdag 7 november heb ik een sollicitatiegesprek en bij arbeidsvoorwaarden staat er letterlijk: "Je krijgt een contract aangeboden van onbepaalde duur van 80% waarbij er twee weekends op die gewerkt wordt. Maandag is een vrije dag (sluitingsdag van het museum). Je ontvangt een premie voor het werken op zondag." Nu klinkt het goed, maar ik moet natuurlijk wel goed weten wat alles inhoudt... daarmee vroeg ik me af, is dat dan iets zoals 4/5de werken? Zoveel stress :-o !! (Wil de job zooo graag)
ja zo zou je het kunnen noemen. Het is een contract voor 80% van de normale fulltime contractduur die geldt voor dit museum. Meestal is fulltime 36 of 40 uur. En daarvan krijg jij dan dus 80% Doordat je ook weekendtoeslag krijgt, krijg je dus juist weer extra uitgekeerd. Succes!
Thx iedereen! blij daar weer uit te zijn.. Nuja, 80% of 100%, tis en blijft een droomjob... maar je weet maar nooit wat ze allemaal gaan vragen over mn jobkennis op dat interview. Maar beter goed voorbereid . Spannend!! ^_^
Het antwoord is al (meerdere keren) gegeven, dus daar ga ik niet meer op antwoorden. Maar ik wil je in elk geval heel veel succes wensen voor volgende week donderdag. Spannend hoor, ik hoop dat je de baan krijgt! (Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen om welk museum het gaat? Ikzelf zou ook heel graag in een museum willen werken, vandaar mijn nieuwsgierigheid. Antwoord mag ook via pb hoor, als je hier niet 'herkend' wil worden. )