hallo.. dames wij zijn sinds nov 2005 bezig hebben in cyclus 2 (jan 2006) en in cyclus 7 (jul 2006) allebei de keren een vroege miskraam gehad... nu gebeurt het volgende sinds de laatste miskraam de 1ste cyclus na mijn miskraam was mijn luteale fase in 1 keer een aantal daagjes korter geworden.. normaal was het 13 tot 15 dagen na mijn ei dat ik ongi werd en dat was toen na 11 dagen.. en vanaf de 10de dag al spotten (1ste dag nieuwe mestru werd mijn temp pas lager) dus ik dacht nou... zou kunnen komen door de miskraam en niets aan de hand.. de 2de cyclus duurde mijn luteale fase 12 dagen en vanaf de 10de dag al spotten ( maar de 9de dag na mijn ei werd mijn temp al lager ) toen kreeg ik iets van heb ook de dok gebeld en die zei dat ie opzich nog wel lang genoeg was.. de 3de cyclus die nu ten einde loopt begon ik op dag 7 al te spotten en vandaag op dag 9 is mijn temp al laag namelijk VOOR mijn ei waardes.. kortom de ongi zal vandaag of morgen wel doorbreken.. NOG VEEL KORTER DUS... het zou betekenen dat als ik vandaag ongi zou worden ik een luteale fase heb gehad van maar 8 DAGEN ! het word steeds korter dus.. ik snap er niets van.. herkennen jullie dit ook wat wat zouden jullie doen.. ondertussen blijft mijn ei wel op de dagen komen dat ik hem altijd verwachtte.. het is dus niet dat ie ook eerder komt.. want dan zou het niet zo veel uitmaken.. jullie kunnen het zien in mijn handtekening.. daar staat mijn temp lijst.. vriendelijke groetjes debbie en alvast bedankt voor jullie antwoord
Ik kan je niet helpen aan een antwoord, maar het is inderdaad zeer vreemd. Door mijn mk (nu de tweede ronde) is mijn ei steeds 2/3 dagen later dan verwacht en mijn luteale fase naar 11 gegaan ipv 12. Ik denk toch echt dat er een verband ligt met de mk en dat je je geen zorgen hoeft te maken. dat moet zich allemaal weer herstellen. Vertrouw je het niet dan zou ik met de gyn bellen.