na mijn miskraam ben ik nu bezig met ronde 10 maak me zorgen

Discussie in 'Miskraam' gestart door serlovesang, 27 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serlovesang

serlovesang Actief lid

5 aug 2006
    130
    0
    0
    halloo allemaal had in jan-06 een miskraam gehad en ben nu al bezig met ronde 10 begin me gewoon langzamerhand zorgen te maken het duurt gewoon zolang hebben meerdere mensen hier ervaring mee , want ik zit er gewoon mee..

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik zelf niet maar ik weet wel dat het voorkomt.
    Maar, ik ben natuurlijk geen dokter, niets om je zorgen te maken.
    Mijn excollega had eind 05 een MK en is nu 16 wkn zwanger...
    Het is gewoon vervelend idd dat het zo lang moet duren, ik hoop voor je dat het toch snel weer mag gebeuren. Heb je het al met je HA besproken?

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Het feit dat je zwanger bent geworden is een positief teken, want dan lukt dat in elk geval. Ik heb ook 6 cyclussen moeten wachten op een 2e zwangerschap en ook die liep uit een op mk, dus ik kan me je ongeduld levendig voorstellen. Maargoed, gewoon blijven volhouden meid. Eens lukt het en loop jij ook met zo'n mooi buikie.

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi

ik zit ook in ronde 10.. na 2 miskramen.. en ook ik begin nu een beetje zorgen te maken.. . en idd het is een goed teken dat je zwanger KUNT worden.. maar dat is nog geen garantie dat er niets aan de hand is helaas.. dat besef ik nu heel goed..

het is niet zo dat dat bij mij de overhand heeft in mijn gedactes maar ik sta er af en toe wel even bij stil.. ik heb een inewendige echo gehad en daar was alles ook goed op gelukkig.. maar er zijn nog een heel boel dingen meer die veel mensen niet weten wat voor 'aandoeningen' er nog zijn dat je wel zwanger KUNT worden maar niet blijven..

MAAR EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID ! ALS JE 2 OF 3 MISKRAMEN HEBT GEHAD KRIJG JE VAAK PAS ONDERZOEKEN.. WIJ OOK.. WE MOETEN HET NOG 1 KEER ZELF PROBEREN EN ZOU HET DAN WEER MISGAAN DAN GAAN WE OOK DE MM IN OM TE KIJKEN OF ZE WAT KUNNEN VINDEN MAAR..................

BIJ 85 PROCENT VAN DIE MENSEN vINDEN ZE GEWOON NIETS ! EN DE KANS OP EEN GEZONDE BABY IS DAN NOG ALTIJD GROTER DAN EEN MISKRAAM KRIJGEN OOK AL HEB JE ER MEERDERE GEHAD...

en ik ben er van overtuigt dat als dat zo is dat ze niets kunnen vinden dan komt het zeker wel een keer goed ! ;)

Deel Deze Pagina