wie herkent dit ook bij zichzelf?

Discussion in 'Zwangerschap' started by buikje123, Nov 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    hebben jullie dat nou ook of ben ik gewoon een dikke vette aansteller;). ik kreeg een site van mn neefje met zn nieuwe restaurant en menukaart erop en wou uit interessen even kijken, nou ik zag een plaatje van dat vlees en die groenten en ik zag staan kipfilet met groenten en ik begon al te kokhalzen! ik meteen rennen naar de wc en ja hoor, alles eruit terwijl ik daarvoor niet misselijk was;)

2. dobslots

dobslots Actief lid

Mar 19, 2010
    178
    0
    0
    Nu bij mijn derde zwangerschap heel herkenbaar. Niet zozeer het eten maar dingen waar ik anders wel tegen kan. Bij mijn vorige 2 niks, ik werk als verzorgende en komt met vanalles in contact waar ik nooit vies van was, nu is het een heel ander verhaal, kan echt tegen niks, ik kan mijn kinderen hun tanden niet zien poetsen, kan zelf ook moeilijk poetsen want moet gewoon al bijna overgeven als ik er aan denk!!! Heel raar, ik zit anders nergens mee in, maar nu...
    Hopelijk gaat het over... :D

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    haha ik heb dat ook als ik iets 'vies'zie.. ooh dan moet ik echt rennen naar de wc terwijl er daarvoor gewoon nog niets aan de hand is!

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Gelukkig herken ik het niet ;)
    Was de kaart wel een aanrader verder? :D

5. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ik had het toen ik net zwanger was en door de supermarkt liep..ging kokhalzen van dat vlees wat daar ligt! maar nu geen problemen meer mee..kan wel een hele koe eten ;)

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    ow echt zo herkenbaar!!!
    zat tv te kijken (ready steady cook) en moest echt rennen!!!

ook met geuren in de supermarkt heel erg gehad... van het brood naar de kaas langs het vlees getverdemme... en nu nergens geen last meer van (behalve met sommige vleessoorten eten)

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    mutsevluts wanneer ging dat bij jou over? bij mij is de misselijkheid nu wel iets minder geworden maar sochtends nog wel vaak overgeven en bij indd kookprogr op tv s gaat het niet zo goed haha

8. Noukie1982

Noukie1982 Actief lid

Aug 7, 2010
    340
    0
    0
    Medewerkster verstandelijk gehandicaptenzorg
    Brabant
    Ik werk in de zorg en ik kan ineens niet meer tegn plas en poep. Gelukkig maak ik dat niet dagelijks mee, maar als ik het zie of ruik, dan sta ik te kokhalzen. Echt heel vervelend vind ik dat voor de cliënten, die kunnen er ook niets aan doen, en wil ook niet dat ze zich gaan schamen doordat ik zo reageer.
    Had het ook erg bij etensgeuren, vooral als mijn vriend bacon ging bakken, dan hing ik boven de pot. Bij mij is het qua etensgeuren al een week of 2 veel minder geworden.

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Haha, ja ik had het gisteren ook toen ik Topchef zat te kijken. Ze moesten een of andere pruimencake maken, maar sommige zagen eruit als een bakje... Nou ja, ik ging dus bijna over m'n nek, haha.

10. chantal1985

Maar ik heb het ook bij het zien (en ruiken) van vlees.

11. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Oh trouwens ik heb het wel een tijdje gehad bij de geur van (vooral oude) kaas. Met een grote boog om de kaaskraampjes op de markt heen dus..!

12. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Ik heb het met mijn vorige zwangerschap gehad met mijn man . Ik vond hem vreemd ruiken en werd er misselijk van. Echt heel vreemd, gelukkig heb ik het tot nu toe nog niet!

13. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    oh heel herkenbaar!!! Nu gelukkig niet meer maar ik had het tot 22 weken wel.

Ik moest al rennen als mensen het WOORD koffie zeiden. Verschrikkelijk is dat. Maar daarna ben je het gelukkig weer even kwijt.

14. chantal1985

Oops, dus weinig geknuffeld tijdens je vorige zwangerschap? ;)

Ik ruik ineens heel erg m'n man's zweetschoenen/sokken. Dat rook ik normaal nooit.

15. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ik vind wel vanalles stinken maar hoef gelukkig niet te rennen naar de wc!!!!
    Manlief vind wel dat ik zeur omdat alles stinkt haha

16. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het niet gehad, maar het lijkt me heel vervelend...! Hopen dat het met een paar weekjes over is..!

17. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    het lijkt ook idd of je veel beter ruikt! ik ruik dingen die mijn vriend echt niet ruikt! de gangkast in het trappenhuis...dus buiten de deur...die ruikt muf....en als ik op bed ligt...dan ruik ik gewoon die geur van de gangkast op het trappenhuis...door de muur heen!

18. mama1979

mama1979 Actief lid

Aug 10, 2009
    431
    0
    0
    Ik werk in een hotel en ik moest een bord bittergarnituur opruimen, bittergarnituur was al op maar er lag nog zo'n uitgedroogd bakje mosterd op:$:$:$
    Kokhalzen en de tranen stonden in mijn ogen!

Share This Page