Het einde van het jaar is weer in zicht & de titel zegt het al.. Ik ben benieuwd naar wat jullie goede voornemens/wensen zijn voor 2011.. Mijn goede voornemen/wens voor 2011 is; *dat ik samen met mijn vriend een mooi wondertje in ons armen kunnen sluiten! * Meer sporten! (is het afgelopen jaar niet veel van gekomen, haha!)
Ik doe nooit aan voornemens, maar dit jaar wel. Mijn voornemen is om de beste mama voor ons 1e kindje te worden
pff afvallen maar weer. Begin dit jaar ben ik 20 kilo lichter geworden in 3 maanden daarna nog 8 kilo verloren. Maar daarna helemaal niks meer. En ik moet er nog zoveel maar de discipline is er op dit moment helaas niet, hoop in januari wel weer want die kilo's moeten er echt af!!
Nee ik doe niet aan goede voornemens, als ik iets wil veranderen/verbeteren dan doe ik dat gewoon meteen en niet van: in 2011 ga ik dit.. en dat.. maar nu ééérst nog even genieten, en het komt er vervolgens weer niet van! hahah, het bekende riedeltje voor velen helaas.. Voor iedereen met goede voornemens: Succes!!
meer doen in het huishouden. sinds de kleine man er is heb ik het een beetje laten verslonzen. ga ik ff een goed makkelijk rooster voor maken denk ik
Sporten op vrijdag als de kleine man bij oma is...5kg minstens moet eraf...terug naar pre-zwangerschapsgewicht om vervolgens verder in het jaar te proberen voor een brusje
ehh afvallen, meer bewegen, werk zoeken, de gebruikelijke dingen.. en natuurlijk hopend op ons wondertje in 2011
Hopelijk heeeeeel erg veel genieten van m'n zoontje... Lekker met z'n tweetjes er een goed jaar van maken!
Bevallen van een gezond kindje en dan heeeeel erg genieten van mijn gezinnetje! En punt 2: Die verdomde kilo's eraf werken hahaha!
Meer van mij afbijten. De laatste tijd was ik nogal makkelijk, stom natuurlijk en dan overal maar ja en amen op zeggen. Maar ik ben het nu wel zat. Kost mij zoveel energie als ik overal maar ja opzeg. Dat is nu voorbij!!!!
ik heb nog 1 wens dit jaar en dat is dat ik me zondag plaats voor t NK twirlen. de top 10 gaat door en sta nu 13de van de 36 geplaatste die zondag allemaal gaan strijden voor de 10 vrije plaatsen voor 2011 is als ik op t Nk sta bij de top 3 eindigen. t graf van mijn papa bezoeken die 10 jan dit jaar gestorven is ( heb de moed nog niet gevonden om heen te gaan) een platter buikje kweken maar dat gaat vast goed komen met een kleine 5 uur sport in de week. natuurlijk van mijn 2 kindjes genieten dus kortom. genoeg te doen dus t komende jaar