pijn in vagina? (sorry voor de details)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    hoi,

Ik heb sinds gister middag/avond een stekende pijn in me vagina ook verlies ik meer afscheiding. Heeft iemand een idee wat dit kan wezen?

2. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Lijkt op indalen! ( is je kindje al ingedaald?)

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Nog niet helemaal en ik hoop ook van niet want ik heb woensdag een draaipoging.

4. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Heb ik ook met vlagen heel erg. En afscheiding loopt naar mijn idee aan een stuk door. Echt niet normaal meer. Kleine ook nog niet ingedaald en dat gaat ze ook niet meer doen voor de bevalling door vele vruchtwater dus wat het precies kan zijn....

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Bij mij was het de indaling...

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    je bedoelt... net of iemand met een mes in je muts prikt???

Tja de meeste zeggen dat het met indalen te maken heeft.... mijn eerste vk zei dat het een vorm van bandenpijn was... had het bij de eerste al.. voornamelijk met lopen... * auw* en mijnheer was toen geheel niet ingedaald....

7. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Ja hoor... hier nog 1! Beste vervelend als je visite hebt en je wilt drinken pakken en je zo'n steek krijgt.......

8. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ook veel last van pijn, maar dan geen stekende pijn, maar meer alsof er een giga grote steenpuist inzit ofzo? Ik kan er maar niet achter komen waar die dan zou zitten, maar als ik mn rechterbeen optil, doet het links zo'n pijn dat ik soms niet eens kan verzitten, lopen of draaien in bed!
    Ik heb ook echt geen idee wat het is! Had het 12 weken geleden ook al, daarna is het paar dagen weggeweest en nu weer erg veel last van!

9. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt me bekend voor van mijn eerste zwangerschap, alsof er een mes ingestoken wordt! Volgens mij heeft dat te maken met indaling of je bekken die flink onder druk staat. Ik had het voornamelijk met opstaan en een eindje lopen...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Volgens mijn vk heeft het te maken met bandenpijn.. Onze kleine is nog niet ingedaald maar als ik iets te veel loop is het net alsof iemand er met een mes in loopt te prikken..

11. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    bedankt voor de reacties.

Ik heb toch even gebeld naar de vk en ik moest gelijk langs komen. Het is inderdaad druk op me bekken wat zo zeer doet. Ook gelijk gechecked of ik toch geen vruchtwater verloor maar alles was goed. Ook even aan de ctg gelegen en ook dat was prima.

Deel Deze Pagina