wie herkent dit ook !!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacky, 10 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi

sinds een week heb ik een raar gevoel in me buik het lijkt op trillingen,bibberen nu moet ik donderdag bij de gyn komen en dat duurde me te lang,dus heb mijn vraag bij de vk hier gelegd,en ook een duidelijk antwoord gekregen,het kan geen kwaad maar schijnen trillingen van de spieren te zijn van mijn ukkie en omdat zijn zenuwstelsel nog niet rijp is schijnt dat nog ongecoordineerd te gaan niet iedereen schijnt het te voelen of te hebben,maar zijn er hier onder jullie die het ook herkennen,ik heb het wel een paar keer per dag heel raar gevoel,dit is mijn 3 de zwangerschap en nooit eerder gevoeld vandaar ben benieuwd of er meerdere zijn.
    groetjes jacky

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    goh grappig he dat je bij een ene zwangerschap andere dingen kan voelen dan bij een andere.
    ik ben nog niet zo ver, en bij mijn vorige heb ik dit ook niet gehad. maar ik merk nu ook dat ik dit keer andere dingen voel dan bij de eerste 2.

3. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ja dat gevoel ken ik heb ik een paar keer gevoeld leuk dat ik nu ook weet wat het is. het is inderdaad een vreemd gevoel. groetjes gerdien

4. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb het nu ook een aantal keren gehad....
    Het is net of de baby ligt te schudden in de buiken, een vreemd gevoel vind ik het.

Ik vroeg me ook al af wat het was.....het klinkt als een logisch antwoord.

5. lisacar

lisacar Actief lid

Grappig, ik herken dit ook......... :) Leuk om nu te weten waar dit mee te maken heeft.

Gr. Carmen

Deel Deze Pagina