Wie herkent dit? Overdag moe en in de avond niet

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 31 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nimue

Nimue Niet meer actief

Oh heel herkenbaar allemaal.. Ik ga vanavond eens googlen, heb er dan waarschijnlijk wat meer energie voor. B12, schildklier of bijnieren zou allemaal best kunnen kloppen. Sterkte dr mee iedereen

2. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ik heb zelf nooit de uitslag gezien. Misschien kan ik die achteraf nog wel opvragen? Bedankt voor de tip :thumup:

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.280
    1.906
    113
    Vrouw
    Herkenbaar!
    Dacht dat't gewoon kwam doordat ik een avondmens ben...
    Wat me wel opvalt, is dat het op mn werk minder is. Mja, dan moet je wel.

Baal dr echt van. Mn hoofd wil wel maar mn energie niet. S avonds kan ik ook allemaal plannen maken voor de volgende dag maar er komt maar weinig van terecht.

Heb't altijd wel gehad maar laatste tijd is het wel erger. Mn b12 is ook ad lage kant en foliumzuur.
    Maar wel gek dat de energie dan s avonds wel terug komt.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

B12 en bijnieren gaan trouwens vaak gepaart met elkaar (ben helaas ervaringsdeskundige, moet om de dag B12 injecteren om dat op pijl te houden. Mijn bijnieren zijn gelukkig wel weer helemaal op orde).
    Een advies wat eerder werd gegeven over vit.D vraag de uitslagen op geld ook voor B12. Veel artsen erkennen dit niet als oorzaak van klachten en zullen bij alles boven 100 zeggen dat het ok is terwijl alles onder de 300 al klachten KAN veroorzaken.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Het is hier een vitamine D tekort. Rest waar op geprikt is was gelukkig allemaal in orde.

Deel Deze Pagina