Onderzoeken en werk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Xavv, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    hallo allemaal,

Sinds kort lopen mijn vriend en ik bij het ziekenhuis voor onderzoeken mbt het zwanger worden / cyclus bepalen..
    Nu hebben we onze eerste afspraak gehad en volgt volgende week de tweede.. nu zit ik in de maag met mijn tijdelijke werk. (Ik hoop op vaste aanstelling) nu is mijn gyn er alleen op maandag en donderdag de dagen dat ik moet werken. Ik durf niet eerlijk te zijn op mijn werk en heb gezegd dat ik nacontroles heb van een operatie aan mijn cystes.. dit was het makkelijkste verzinnen ivm bbz.. wat is jullie advies hierin.. ik ben zelf echt geen voorstander van liegen ofzo en kan dot eigenlijk ook helemaal niet. Maar ben ook bang voor mijn baan..

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hoe vaak zou je voor onderzoeken moeten. Werk jij fulltime? Bij parttime werken zou je je vrije dagen misschien om kunnen gooien

3. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Moeilijke situatie en ik kan je hier geen advies over geven. Ik heb een vast contract, dus ik heb gewoon heel eerlijk gezegd wat er speelde en mijn werkgever heeft hier ook gewoon aan meegewerkt. Zelf leun ik dus richting de waarheid te vertellen.

Deel Deze Pagina