Voor vrouwen zijn er een aantal 'regeltjes' om het zwanger worden te bevorderen. Gezond eten, niet roken, geen alcohol. Maar hoe zit het met de mannen? Wat geldt er voor hun? Geen strakke onderbroeken, niet roken, gezond eten......verder nog iets??
Hoi.. Volgensmij is het goed om af en toe wel een zaadlozing te krijgen. Zodat de zaadjes beter hun best doen.. Weet niet of dit een fabeltje is, maar heb het wel ergens gelezen. Liefs, Sensa
Inderdaad geen alcohol. Ook geen drugs. Strakke onderbroeken zou ik niet weten. Leeftijd maakt ook uit. Weet niet hoe oud hij is? Heb ook iemand anders gezien op dit forum die 'zei' dat hij ook geen laptop op schoot moet leggen ivm de warmte vd laptop tegen de balzak aan. Die moet een beetje koel blijven. En ik denk gewoon gezond eten en drinken. (2 ons groente en 2 stuks fruit per dag). Maar ik moet zeggen: aan 2 stukken fruit komt mijn man ook niet hoor op een dag.
Als je een bad hebt, niet te heet badderen. Om de dag of om de 2 dagen een zaadlozing is ook goed En idd gezond eten, niet roken, geen alcohol En geen stress, te strakke onderbroeken