hier precies hetzelfde, vanaf Dano 9 maanden was is het bal hier in huis. de ene nacht 3 keer wakker de andere nacht helemaal niet. Soms krijgt hij een flesje soms wil hij alleen ff checken of we er zijn. Ik werd er ook moedeloos van. de enige tip die ik voor je heb is laat hem niet te lang huilen dan wordt hij TE wakker en slaapt weer moeilijker. praat en kijk niet tegen hem als je zijn kamer in gaat, maar doe alleen wat je moet doen. Dano gaat direct weer liggen en slapen na zijn fles. ik geef er gewoon aantoe. want er gebeurd heel veel in hun hoofdjes nu. ze verwerken natuurlijk alles in hun slaap. hij gaat trouwens als hij zijn flesje heeft gehad onmiddelijk weer slapen. Ik heb begrepen dat ze inderdaad ook pas vanaf 9 maanden echt gaan dromen en daar best even verward van kunnen zijn.
nou nutrix weglaten heeft ook niet geholpen...05.00 uur vannacht... hij slaapt ook meteen verder daarna ja, alleen beetje jammer dat mama er om half 7 uit moet om te werken haha best vermoeiend die gebroken nachten, maar ik neem aan dat hij toch wel eens een keer normaal gaat slapen? [-o<