Alle baby's worden met blauwe ogen geboren. Ik ben heel benieuwd of Simon (mijn) blauwe ogen houdt of de bruine kijkers van zijn vader krijgt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Dax is nu 6 maanden en zijn ogen zijn grijsblauwig. Niet heel veel anders dan bij zijn geboorte. Mijn man heeft bruine ogen en ik bruingroen. We konden ons haast niet voorstellen dat we een baby zonder bruine ogen zouden krijgen maar ja of het nog verandert...? Ik heb geen idee.
Laura der oogjes zzijn eigenlijk pas sinds een week of 2 een beetje veranderd. Ze is wel met blauwe ogen geboren en heeft nu nog blauwe ogen, alleen aan de binnenkant zijn ze nu groenig geworden (papa heeft groen/blauwe ogen).
Mijn oudste is met blauwe ogen geboren en heeft nog steeds een blauw/grijzige ogen, ze zijn wel wat verandert, maar niet veel. M'n jongste is met bruine ogen geboren, dus niet alle baby's worden met blauwe ogen geboren Ben benieuwd of haar ogen gaan veranderen, maar denk dat ze gewoon bruin blijven.
hoihoi mijn zoontje is ook met bruine ogen geboren en ik denk dat het wel zo blijft dat was immers met de eerste ook zo. liefss
Kyano had bij de geboorte blauw, en is nu een beetje blauw/grijs geworden. Ik heb zelf ook blauwe ogen, en m'n vriend groen/bruin
Tijn zijn ogen verkleuren nog steeds en hij is nu net een jaar! Toen hij geboren werd waren ze donker blauw, ze werder steeds donkerder en toen weer lichter. Nu zijn ze weer bruin/groen, maar je ziet de laatste dagen ook weer blauw erin terug komen. Kan zijn ogen geen echte kleur geven! hahaha kus miek
Julian is geboren met donkerblauwe ogen, daarna werden ze donkergrijs en nu zijn ze bruin. Denk ook wel dat dat blijft want wij hebben allebei bruine ogen.
Ilya is met blauwe ogen geboren en we dachten ook dat hij papa's ogen zou krijgen (grijs/blauw/groen), maar even voor half jaar werden ze toch bruin. En hij heeft nu nog donkere ogen dan mij (Ikzelf met bruine ogen geboren)
Allereerst: wat heeft je zoontje een mooie naam! Simon is geboren met blauwe ogen, en ze zijn steeds feller en blauwer geworden. Ikzelf heb blauw/grijzige ogen en Simons papa heeft blauw/groene ogen. We hadden dus wel blauw verwacht, maar niet zó fel blauw. Wel erg mooi!
Mike is met licht blauwe ogen geboren en ze zijn alleen maar feller en lichter geworden. Zelf heb ik blauw groene ogen en mijn vriendin licht blauw/grijs.
Onze dochter werd met heeeeel donker blauwe ogen geboren, die werden al snel via zeeblauwgroen al groengrijzer, toen donkergrijs (met groene rand om de iris). Gezien haar donkere papa riep iedereen voor het gemak dat ze bruine ogen had, omdat ze zo donker waren (veel donkerder dan die van papa), maar dat was niet zo. Nu worden ze de laatste 2 weken steeds bruiner. Ik heb zelf groen/blauw/grijze ogen dus heb nog een tijdje hoop gehad dat ze daar een tintje van over zou houden, zou mooi staan bij haar donkere koppie, maar het zal wel bruin worden, uiteindelijk, is toch dominant.
mijn dochter werd geboren met pik zwart haar en donker blauwe ogen en dacht die worden bruin want ze had zwart haar en der vader is half turks en dacht dat dat overheerste . nu is de donkerblond en heeft fel blauwe ogen net als der mama dus die zulke sterke gene heeft der papa niet haha
Ze had bij de geboorte al prachtige grote blauwe ogen en die heeft ze nu nog, krijg er dagelijks een complimentje over. Ik heb zelf blauwgrijze ogen en mijn man grijsgroen.
Ik heb donkerbruine ogen, mijn man heeft lichtbruine ogen en onze oudste dochter heeft grijs/blauwe ogen (opa's van beide kanten hebben lichte ogen). Bruin is meestal dominant, maar het kan wel, dus wie weet