Hallo, mijn naam is Alexandra. Ik ben 39 jaar en heb 2 leuke meiden. Ik zit even met het volgende, en ik hoop dat iemand dit herkent. De 1ste dag van mijn laatste menstruatie was 20 augustus. In de week van 6 september heb ik premenstruale symptomen gehad, zoals hoofdpijn en krampjes. Heb ik altijd ongeveer een week van tevoren last van. Zat toen nog te balen dat ik net nog ongesteld moest worden tijdens de laatste week van de vakantie. Na, in maart gestopt te zijn met borstvoeding (15 maanden), heb ik een vrij regelmatige cyclus van 25 28 dagen. 13 september hebben mijn man en ik onbeschermde gemeenschap gehad. De volgende dag had ik erge last van steken in mijn linkerzij. Volgens de berekening had ik rond 17 september weer mijn menstruatie moeten krijgen. Deze is dus uitgebleven. Uitgaande dat de steken in de zij, de dag na de gemeenschap, een verlate eisprong is geweest, zou ik mijn menstruatie op 29 september verwachten. Ook deze is uitgebleven. Al mijn zwangerschapstesten zijn negatief. Op 29 september een bloedtest gehad: negatief. Toen ging ik nog uit van 17 september, dus dacht ik 12 dagen over tijd te zijn. Inmiddels ben ik, uitgaande van de verlate eisprong (verwachte menstruatie op 29 september), weer 12 dagen over tijd. Vanmorgen nog getest met Clearblue indicator: wederom negatief. Ik ben inmiddels 9 negatieve zwangerschapstesten (Etos, DA, Clearblue, Kruidvat) verder, en wordt helemaal gek van mezelf. Ik heb al 2 meiden, en ben al 3 x zwanger geweest, dus ik weet echt wel hoe het voelt. Alle symptomen wijzen op zwangerschap, maar alle testen blijven negatief. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik al positief op NOD. Wat moet ik hier nu mee? Afwachten zegt de huisarts. Gelukkig mag ik (na aandringen) eind deze week nog een bloedtest laten doen. Ik word gek van het wachten, en wil gewoon weten waar ik aan toe ben, want ik maak mij zorgen. Ik hoop dat iemand zich misschien in dit verhaal herkent, en even wil reageren. Misschien nog iemand ervaren met laat positief testen?
Heeii meid, Het is idd even afwachten hoe moeilijk dat ook is, ik lees genoeg verhalen hier van meiden die pas laat positief testen, dus er is hoop zolang er nog geen ongi komt Liefss Adorable
zou het ook kunnen komen van het stoppen met de borstvoeding?? Dat is toch ook een heel hormonaalgedoe.. En anders sla je misschien een cyclus over.. Dan zou je eventueel deze week weer ongesteld moeten worden. Persoonlijk denk ik dat de kans klein is dat je zwanger bent (maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en laatst las ik van iemand die pas na 4 weken pos. teste) uitgaande van het moment dat jullie samen hebben gevrijd kun je er een dag of 19 bijtellen tot het moment waarop je positief zou kunnen testen. Daar zit je al ruim voorbij. Als ik deze week niet ongi werd (en geen pos test heb) zou ik vragen of ik naar de gyn mocht als ikjou was.
Hallo dames, Bedankt voor jullie reacties en het meedenken. Ik heb gisteren bloed laten prikken. Vanmorgen had ik heel licht bloedverlies (het ziet er niet uit als menstruatiebloed). Zojuist huisarts gebeld, en uitslag bloedtest was negatief. De menstruatie zal straks wel doorzetten. Adorable: Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan! Nanette77: Ik duim voor je dat je gauw een goede volledige zwangerschap mag ervaren. (heb bewondering voor je) Groetjes, Alexandra