Goedemorgen ladies, Sinds 2 dagen weer iets nieuws ... overal in mijn bovenbenen, onderrug en billen soort van spierpijn gecombineerd met ongi-achtige lichte krampen. Dit begint 's nachts t/m als ik wakker wordt en een uurtje ongeveer er nog na... In de ochtend zakt het snel weer weg... Herkenbaar? Liefs NN
geen idee nog geen last van .. ben ook nog niet zover. maar lees wel dat je door een betere bloedsomloop kuitkrampen kunt krijgen. misschien is het zoiets?
Hi ik herken het wel ja. Die klachten had ik inderdaad ook altjd als ik ongi was. Zodra ik opsta is het minder. Best een rotgevoel, maar wat het nou is? Beeb is ook erg rustig..... Misschien daalt het in?
dat kunnen inderdaad kwaaltjes zijn die bij het indalen horen of gewoon al wat 'voorwerk' . Het wil helemaal niets zeggen overigens hoor, ik bedoel; niet dat de baby nu perse eerder komt ofzo. Als het heel vervelend is kan een kruik weleens helpen of (als je daar zin in hebt) een warme douche. Maar ik kan me voorstellen dat je dat snachts misschien ook weer niet doet verder bij twijfel gewoon altijd even melden aan de vlos
Ja hoor, want hij kan ook met z'n voetjes naar beneden indalen! De komende weken nog genoeg ruimte om te draaien. Ik heb ook gevoel van indalen gehad deze week, enorme bandenpijn en steken in liezen enzo. precies wat jij omschrijft. Ik denk dat het indalen is begonnen, maar ik weet ook dat hij nog steeds alle kanten op kan voorlopig
Vandaag bij de verloskundige geweest: het bleek indalen te zijn! Hoofdje ligt al netjes naar beneden!
Weet je Ingeltje, iets compleet anders hoor, maar weet je dat er in Uden een supergeweldig kroegje zit waar je de meest fantastische biefstuk kunt eten? Vast wel
Hahahahaa... nou eh... er zitten er wel een heleboel, misschien kan je iets specifieker zijn!? Hihihi
Jep oefenweeen of indalen. Ik heb het ook gehad en nog steeds. Voelt aan alsof je ongesteld moet worden maar dan nog een dag te vroeg. Probeer eens een glas warme melk of een warme kruik dan val je in ieder geval russtig in slaap. Liefs nance158