Wie herkent dit?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by trotsemama23, Dec 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trotsemama23

trotsemama23 Nieuw lid

Dec 26, 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)Hallo Allemaal, Ik ben een jonge trotse moeder van een dochter van twee nou hebben we een tijd geleden besloten voor een tweede ... 25 nov eerste dag van ongesteld, ben altijd zo een 4/5dagen ongesteld niet heftig. Cyclus van 28 dagen . 9/10 december zouden we volgens berekeningen mijn meest vruchtbare dagen zijn ,zo hebben we ook op de die dagen er aan gewerkt. dat was op een donderdag/vrijdag. Precies een week na mijn eisprong werd ik smorgen wakker had een beetje gebloed. Ik dacht bij me zelf kan toch niet zo snel weer ongesteld worden maar goed de rest van de dag kwam er niks meer . gister had ik weer ongesteld moeten worden , kwam niks. Gisteravond was ik wat nieuwe setjes aan het passen die ik gekocht heb, ik pas ze nooit in de winkel heb altijd zelfde maat in de zelfde winkel ben niet zo moeilijk. Tot ontdekking kom ik erachter dat ze niet passen, mijn eigen bh;s pasten ook al niet dacht dat ik het me alleen hallucineerde. Dus ik dacht zou ik nou toch zwanger zijn? Ik weet niet waarom maar ik kneep in mijn borsten kwam wat wit en melk achtig spul uit dus ik werd uit angst bang kneep zo ook in mijn andere borst precies hetzelfde. Test was negatiev gister. Vanochtend werd ik wakker weer wat bloed verlies alleen lijkt wel oud? het is niet veel maar toch? iemand hier ervaring mee.. Moet ik nog even wachten met een test?... Ik hooop toch stiekem dat het gelukt is aan de andere kant weet ik het even niet meer ben ik wel zenuwachtig.. Ik heb mijn eigen dochter nooit borst voeding gegeven en zij is inmiddels nu 2 Ik hoop op response ... Of iemand dit herkent???? Liefsss

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik zou er een testje tegen aan gooien. Heb je iig zekerheid.

Het vochtverlies heb ik na mijn bevalling van Milou* ook nog heel lang gehad, kwam volgens de gyn doordat het steeds gestimuleerd werd. Dus een tijdje even niet aangekomen ( onder de douche met wassen etc ) en nu is het wel weg getrokken. maar als je het na 2 jaar nu pas krijgt is het idd wel raar.

Share This Page