dreumes altijd rond 23.00 uur wakker tot 01.00-02.00 uur HELPP

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Orchidee26, Oct 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

#1 Orchidee26, Oct 5, 2011
    Last edited by a moderator: Oct 6, 2011
    Hallo,

Mijn kindje word over 2 maanden 2 jaar en meer dan twee weken word ze iedere nacht rond 23.00 uur wakker en huilt krijst ze door tot dat ze de bed uit komt, ik geef haar meestal yoghurt met siroop erdoorheen maar helpt niet ze wil maar niet slapen blijft wakker tot 02.00 uur soms langer.

Ze heeft vandaag in totaal 1 uur geslapen smiddags en ze is al wakker vanaf 06.30 uur. Ik heb haar rond 19.30 in bad gedaan en ze viel al snel in slaap maar rond 23.00 uur weer wakker had krampjes en hoest nu regelmatig ze voelt zich niet lekker ik heb haar thee gegeven boterham aangeboden drinken aangeboden nee ze wilt het niet.

Spelen doet ze wel maar hoelang gaat dit nog door want ik heb er geen geduld voor, het kan ook aan de tanden liggen ik smeer regelmatig iets op haar tanden. ( ik weet de naam momenteel niet)

En smorgens rond 06.00-07.00 is ze wakker eet ze haar boterham en dan wilt ze weer terug slapen hoe kan ik dit patroon veranderen momenteel zit ik in ziektewet maar later als ik ga werken dan word het heel moelijk voor mij....

Wie heeft er advies voor mij, het lijkt erop dat haar hele slaappatroon verandert....

Groetjes,

Orchidee

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je zeker weet dat ze niet ziek is en geen pijn heeft; niet uit bed halen en zeker niets te eten gaan geven. Geen licht maken, zachtjes praten, in bed troosten en weer weggaan. Door haar elke keer uit bed te halen hou je dit hele ritueel alleen maar in stand en zal het alleen maar langer gaan duren. Ze zal ongetwijfeld de eerste dag of paar dagen heel boos worden maar ik zou dit echt direct gaan doorbreken voor het nog moeilijker wordt.

3. Orchidee26

Orchidee26 Niet meer actief

Momenteel is ze verkouden en ik denk dat ze daarom gisteren niet sliep als de verkoudheid voorbij is dan ga ik het proberen, maar ja als de papa thuis is hij laat haar niet midden in de nacht doet hij de tv aan of zet de pc aan en laat kindermuziekje luisteren het begint altijd rond 23.00 duurt tot 02.00 uur .

Ik heb hem gewaarschuwd omdat ze alleen ziek is mag ze paar keer uit maar als de papa nachtdienst heeft dan gaat ze zeker niet de bed uit behalve als ze zich niet lekker voelt.

4. mama van sem

mama van sem Actief lid

Mar 10, 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja...ik denk dat papa het hierdoor alleen maar in stand houd...zoals je eigenlijk zelf aangeeft.
    Gewoon even doorzetten en na een paar nachten heb je dit ritueel verbroken.
    Succes!

Share This Page