nog steeds last van eiersprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noenja24, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

ik zit een beetje in dubio...
    dag op de 18e was mijn 12e dag en had eiersprong op die dag.
    nu op dag zit ik op dag 21/22 van mijn cyclus.
    en ben nog steeds erg misselijk maar dan echt als ik in beweging ben, blijf alles opboeren, heb op cyclus dag 19 1malig een licht roze veeg gehad, heb hoofdpijn en voel af en toe steekjes, wordt misselijk van frituurlucht, zelf gebaken taart lucht en gekookte koude eieren, ben iets meer moe en mijn borsten zijn gevoeliger dan normaal en wisselend opgezet en blauw van opgezete aders en heb sinds 2 dagen lichtelijke last van mijn onderrug.
    ik heb telefonisch gesprekje gehad van 2 min. met de gyno en die zegt dat het nu NOG steeds van de eiersprong is.
    Kan dit uberaubt wel dat je er zo lang nog last van hebt want ik moet volgende week eigenlijk ongesteld worden...
    nu is het heel raar want ik voel me heel anders en mijn lichaam is echt aan het werken...

ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen en mij een beetje uit de knoop kunnen halen...

2. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    is er iemand die me hiermee kan helpen?

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik had gelezen dat je een week na bevruchting al symptomen kan hebben. Hoop voor je dat het zo is. Ik heb ook nog steeds las van mijn borsten na de eisprong dus het zou ook idd van de eisprong kunnen zijn. Je kan niks doen dan ff afwachten nu. Ik zit ook op het wachtbankje dus suc6

4. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnxz voor je reactie... jij ook suc6... ach ja nog 7 dagen voor ik het weet... gaat hopelijk zo voorbij...

5. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    haha ja hopelijk wel maar ik vind het echt veels te lang duren. Ook omdat ik mijn cyclus nog niet goed weet dus ja.

6. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Hier ook nog 7 dagen en precies dezelfde symptomen!! spannend!
    veel succes :D

7. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 2 dagen overtijd... Ik wacht nog af tot maandag en dan doe ik en test...

8. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    :DEiersprong

Klinkt zo leuk!

9. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even nog een vraag... Vandaag is het dag 14 na mij eisprong... Ben nog steeds niet ongesteld geworden... En blijf de zelfde klachten houden... Gister avond zei me vriendin die en test deze was negatief... Ik heb zoiets van ik wacht nog en paar dagen af voor ik weer test... Wat denken jullie??

10. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

gewoon wat je zelf fijn vindt.
    Lucht testen op qua duidelijkheid, doen!
    Bij mij hielp t, was negatief maar was wel dat stemmetje kwijt die zei anders test je toch.
    Ben nu over n drempel heen en test als ik wil.

11. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Hoi hoi,
    Heb je wel een regelmatige cyclus? Die van mij verschilt maandelijks! Ik heb 2 weken voor mijn ongesteldheid altijd al steken in de buik gevoelige borsten etc. Maar ik hoop voor je natuurlijk dat je zwanger bent!

Succes en ben benieuwd!

Deel Deze Pagina