Zwanger door cryo wie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sennie, 6 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Wij zijn sinds gisteren gestart met de behandeling voor de cryo tp. Dit doen wij in het AMC en ik vind het allemaal heel erg spannend. Bij het AMC is het standaard dat dit in een kunstmatige cyclus gebeurd dus ben gisteren dan ook gestart met de pillen. Maar nou vroeg ik me af hoeveel meiden hier zwanger zijn geraakt door middel van een cryo. Onze 1e dochter is van een verse tp uit een icsi behandeling dus dit is voor mij de eerste keer dat ik een cryo tp hoop te krijgen. Ik ben erg benieuwd naar Jullie verhalen en bij hoeveel meiden de cryo behandeling dus geslaagd is. Xxx Sennie

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ja hier! Finley was een cryo welke voortkwam uit dezelfde ICSI-behandeling waar Aiden uit ontstaan is. Finley is ook teruggeplaatst in een kunstmatige cyclus waarbij ik Progynova en Utrogestan moest gebruiken.

Ze zijn beiden ontstaan uit dezelfde eisprong en dezelfde lichting zaad, dus in theorie zijn ze een twee-eiige tweeling.

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Hier idem! Icsi 1 was mislukt, 4 tp's in totaal. Mijn zoon was de verse emmy van icsi 2, ik ben nu zwanger van de eerste cryo van icsi 2 :) Ook ik heb progynova en utrogestan gebruikt. Heel veel succes!!!

4. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Wat fijn om jullie positieve verhalen te lezen!! Dat geeft toch weer goede moed. Mijn dochtertje is ook van de 2e icsi en deze cryo's heb er 2, zijn van die zelfde icsi behandeling. Ze gaan er 1 terug plaatsen mits die goed ondooit natuurlijk. :)

5. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Wat spannend! Heel veel succes! 😊Hopelijk is het snel raak!

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hier ook zwanger can een cryo. uit icsi 1. verse tp ging niet door en deze cryo deed het meteen :) ook in kunstmatige cyclus met estradinol (ofzoiets) en utrogestan.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heb 2 cryo meisjes uit poging 2 en ben nu zwanger van een cryo jongen uit poging 2. Zoveel doorgaande zwangerschappen was wel enorm uniek zei het zkh. Ik ben er natuurlijk enorm dankbaar voor, want is van m'n overleden man en mij.

Ik heb niks geslikt. follikel is zelf gegroeid, maar werd vanaf cd10 in de gaten gehouden door een fm. Toen hij 18 mm was moest ik bloedprokken om te zien of m'n eisprong niet niet onderweg was, dit was niet het geval. Toen heb ik pregnyl gezet, 2 dagen later m'n ei en 3 dagen later een tp.

8. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Even update. Ondertussen 24 december een 8 cellig embryo teruggeplaatst gekregen. Helaas op dag 8 vanaf tp negatieve test. Denken jullie dat er nog hoop is en het echt te vroeg was om te testen? Of moet ik het zien als mislukte ronde? Mag eigenlijk dag 14 na tp pas testen maar had bij mijn dochter dag 11 al een positieve test dus dacht eigenlijk dag 8 al wat te kunnen zien ik weet heel dom. Maar heeft iemand hier het eerder meegemaakt dat ze eerst negatief testen en paar dagen later toch positief? Heb zelf nu het gevoel dat het niet gelukt is :(
    Xxx sennie

9. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ik vind dit zo prachtig, krachtig en verdrietig tegelijk, dat ik even een traantje gelaten heb. Jeetje, wat ben jij een dappere vrouw!!!

Deel Deze Pagina