Wie herkent dit? Wanneer word ik nu eens zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolly, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 80suus80

80suus80 Lid

3 apr 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Riniti
    Ja inderdaad wij hebben een kindje. Waar wij zo n 2 en half jaar over gedaan hebben. Dus ook een hele tijd. Na een baarmoeder foto (met vloeistof) is het gelukt.Die tijd veel verdriet gehad en onzekerhied gekent. En ook veel rot opmerkingen. Nu voor een 2de aan de slag
    ronde 16 inmiddels voorbij. Baarmoeder foto gehad bij de gyn. Maar deze keer mocht het niet baten.
    Ok wij hebben 1 kindje waar we ontzettend blij mee zijn en het is een wondertje maar je wilt super graag een broertje of zusje voor hem!

Maar in al die jaren heb ik wel geleerd om tegen mensen ook bot terug te doen. Ze schrikken wel van zo n opmerking en leren meteen dat ze niet zo maar zulke dingen kunnen zeggen.
    bij ons weten ze niet echt waar het aan ligt. Alleen dat het erg lang duurt. Bij mij is alles goed en bij mijn man ook.
    eind mei weer naar de gyn.

Maar nu ook wel last van dat iedereen weer zwanger is in omgeving.
    Maar goed we moeten hoop blijven houden!
    Wonderen bestaan!!

liefs Suus

2. quintyj1

quintyj1 Nieuw lid

7 mrt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken wel een aantal dingen.

Het lijkt wel of het iedereen om me heen lukt om binnen een maand zwanger te worden, terwijl het mij niet eens lukt om een regelmatige cyclus op gang te krijgen.

En vriendelijk reageren op opmerkingen als: wanneer komt er bij jullie nou iets, lukt me ook niet meer.:x

3. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook al richting de 2 jaar.
    wel een man met een burn out gehad vorig jaar..
    maar nu gaat alles hier al een half jaar goed.
    alles om je heen lijkt wel zwanger...

als wij in september nog niet zwanger zijn.
    gaan we voor pleegzorg.....
    dan maar geen eigen kinderen. en onze liefde geven aan een ander kind die het goed kan gebruiken

Deel Deze Pagina