Lieve Dames, sinds ik vorge week zondag in de Efteling ben geweest heb ik vage last van mn benen. Het zit voornamelijk continu hoog aan de achterkant van mn benen, maar wisselt ook af naar de voorkant en dan boven mn knie.. Het voelt als gruwelijke spierpijn. Ben buiten de kinderdingen niet in achtbanen geweest, niks geks gedaan. Wel is dit de 12 x weer pretpark na mn bevallen, februari jl. Omdat ik toen kampte met flinke bekkenpijn, kan dit hiermee te maken hebben? Want de lage tugpijn blijf ik houden sinds de bevallen, nou zei een vriendin van me dat er misschien een blokkade zit door mn bekken.. Maar is dat dan in beide benen? Ik heb dit nog nooit gehad in mn benen, maar net met strijken moest ik gewoon gaan zitten, kon nie meer staan. Wie herkent dit of heeft de gouwe tip?
ik dacht misschien restless legs maar nu googlen zie ik dat dat vooral s avonds is en dat je juist aandrang tot bewegen hebt... en dat klopt niet als ik zo je omschrijving lees...
Vervelend ! Je schrijft dat je bekkenpijn hebt gehad , grote kans dat het daarvan is ! Bij mij gaf ( en af en toe nog ) dat ook een hele nare pijn in beide benen ! En als het na een dag efteling is kan het wellicht door het slenteren komen, dat kan echt funest zijn ! Mijn tip zou zijn, maak even een afspraak met een bekkentherapeut , en laat die even kijken Als er niks gebeurd kan het alleen maar pijnlijker worden, en dat is niet de bedoeling natuurlijk Succes ermee !