Hallo meiden, ik kan gaan werken in een broodjeszaak. Cao is horeca. Ik ben 25 jaar en heb geen werkervaring. Weet iemand toevallig wat ik brutto ongeveer zal verdienen?
De cao horeca is vervallen dus je moet gewoon naar de algemene cao gaan kijken. Ik werk zelf in de horeca. Daarom weer ik dat
Zal tussen de 9 en 10 euro liggen.. Je moet er wel ff rekening mee houden dat de horecasector op dit moment geen cao heeft.. Zal niet veel schelen voor je uurloon maar kijk het ff na.
niet lullig bedoeld maar denk dat je niet mag klagen in huidige tijd. je hebt geen ervaring en bent nog best jong.. je moet pakken wat je pakken kan tegenwoordig.
horeca verdient ook niet heel erg goed. Denk dat je inderdaad rond de 9 euro bruto komt. (man is bedrijfsleider van een restaurant..) Het leuke extraatje kan de fooienpot zijn mits die lekker gevuld is.
Ik pb je vanavond even. We hebben momenteel geen cao maar heb gisteren wel een mail gekregen mbt het salaris.
Volgens mij ligt het ook heel erg aan de zaak, mijn zusje is 23 en werkt in een restaurant, verdient 9,25 netto + maandelijkse uitbetaling van fooi...
Dat is niet zo . Ik heb/had zelf een horeca cao, en deze is nog steeds relevant. Kijk maar eens op de site van khn voor ht cao. Ze waren wel met onderhandelingen bezig die op niets zijn uitgelopen. Weet dit omdat ik op d juridische afdeling van een horeca bedrijf werk. Het loon is minimaal conform deze tabel: http://www.khn.nl/horecava1/-/asset_publisher/1yJB/content/id/1859682