Ik las dat het normaal is om bij je zwangerschap kramp te hebben in je onderbuik, maar een hele dag? Echt heel vervelend.. ik begin me er eigenlijk zelfs beetje zorgen over te maken.. maar geen bloed en het doet ook niet super veel pijn.. het is meer.. vervelend.. Nog meer meiden die dit hebben (gehad)? En mag je nu eigenlijk als je zwanger bent een paracetamol ofzo? Iedere avond klapt mijn hoofd zowat uit elkaar van de hoofdpijn, maar ik durf niks te nemen..
Hoi, Ik heb bij alle 3 mijn zwangerschappen de eerste weken last van mn buik gehad! Het is gewoon het oprekken van je baarmoeder of je darmen. Probeer je niet teveel zorgen te maken..... Voor de hoofdpijn mag je wel paracetamol (volgens mij de versie zonder codeine). Sterkte! Liefs Eef
Hoihoi, Ik hoor vele over krampen in het begin van de zwangerschap. Zelf heb ik bij mijn eerste zwangerschap niet gehad, nu heb ik het ook.. (vind het soms ook wel wat eng) Paracetemol mag hoor. De gewone paracetenmols dan. Geen waar iets extra's aan toe is gevoegd. Sterkte!
Zou me er niet al teveel zorgen over maken. Er gebeurd vreselijk veel in je lichaam en dat zal zich moeten aanpassen. Paracetamol mag je gewoon slikken, asprine niet!
hmm ik heb dat dus ook, ook de hele dag, nu al drie dagen.. soms is het eventjes weg en daarna komt het weer terug.. je zou zeggen dat ik zwanger ben, maar blijf negatief testen..