wie herkent dit?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door eline82, 4 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline82

eline82 Niet meer actief

Gisteren de 20 weken echo, wij hadden ons er erg op verheugd maar het viel allemaal wat tegen.
    De kleine zit rechtop in mijn buik(in stuit) met de benen volledig voor het gezicht langs en de armen daar omheen gevouwen.
    Na een half uur, mocht ik op mijn zij gaan liggen in de hoop dat er wat beweging in zou komen maar er gebeurde niets. Vervolgens, gesprongen en rondjes gelopen en daarna weer terug maar nog steeds geen beweging waardoor er onvoldoende te zien was.
    Dat wat ze hebben kunnen meten zit in de groeicurve allemaal op de onderlijn (is dit een probleem?) en zakt er nog net niet doorheen.
    Volgende week mag ik terug komen en dan hopen ze alle belangrijke dingen te kunnen zien. Dus het blijft allemaal erg spannend.

Wie herkent dit. En hoe lang heeft de kleine eigenlijk de tijd om te draaien?

Groetjes.

2. moniek

moniek Actief lid

9 jun 2005
    365
    0
    0
    mama en huisvrouw
    tricht
    ik herken je verhaal niet dus kan er nix over zeggen.

de kleine heeft nog tijd zat om te draaien die van mij lag met 36 weken nog in een stuit en ligt nu goed dus tijd zat.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tijd om te draaien heeft inderdaad nog genoeg (sommige draaien tijdens de bevalling nog!). Ik zou me niet te druk maken hoor, als zij geen paniek slaan..

Ik hoop die ie zich de volgende keer wat beter laat zien!

Elmo

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik snap best dat je je zorgen maakt maar je moet ook maar zo denken de kleine heeft nu al een eigen willetje wat die curve betreft zou ik me niet druk om maken dit zijn schattingen je zal dus geen 10 ponder krijgen wees daar maar opgelucht op maar waarschijnlijk 6 a 7 pond wat dus ook een heel mooi gewicht is

bij des hadden ze ook de metingen gedaan een dag voor de bevalling woog ze volgens die curve nog geen 1800 gram volgende dag bevallen van een kerngezonden dochter van 2770 gram

groetjes nathalie

5. eline82

eline82 Niet meer actief

Hoi,

Dank jullie wel voor de reacties.
    Ja je gaat je toch een beetje zorgen maken als je kindje ergens tegen de onderlijn aan zit maar daarnaast had ik ook zo iets als het echt fout zit zullen ze het toch wel zeggen.
    Maar goed.... Het is nog even afwachten, en zou het inderdaad niet erg vinden als het geen 8 tot 10 ponder zou zijn......

Dus we wachten het rustig af.....

Groetjes

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb zelf nog niet eens bij de 20 weken echo gehoord hoe groot het kindje toen was en de geschatte gewicht ook niet.
    dus zal vast wel goed zijn toch een kindje groeit toch op eigen tempo

7. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb de 20 weken echo woensdag gehad. Onze dame was wakker en lag dus niet stil. Ook zij ligt nu op dit moment met haar billetjes naar beneden. Ze hebben nog genoeg tijd en ruimte om te draaien. Bij ons hebben ze dan wel goed naar haar kunnen kijken.
    Raar genoeg maak ik me niet eens zorgen als ze in de stuithouding blijft. Als het geen normale bevalling word dan maar een keizersnee. :rolleyes:

8. jbl

jbl Lid

5 mei 2008
    51
    0
    0

goed zo als het maar gezond is het belangrijkste ;)

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik heb woensdag mijn 20 weken echo gehad, die van mij lag opgerodl als een kat, lag erg dwars, ze kon dingenniet echt goed meten.
    mijn dwarsliggertje(was met 12 week al) draaide wel, maar was ook erg aan het trappen en spartelen, dus bepaalde metingen lukte pas na een aantal pogingen. uiteindelijk alles wel gelukt (ook geslachts bepaling,)

alleen kon ze niet goed zien of de placente optijd stopte, dus met 8 week nog 1 echo

Deel Deze Pagina