hoi hoi ik ben vandaag gestript, maar het kind was nog niet ingedaald (1e kindje) ik hoop dat het door gaat zetten en dat de bevalling vanacht op gang gaat komen voel nu verder nog niet zo veel. wel al slijm en bloed verloren na het strippen. liefs mij
ja vind het wel spannend vind het ook wel mooi geweest zo ben zo nieuwsgierig heb ook overal jeuk als ik nog niet bevallen ben na donderdag krijg ik een afspraak met de gyn. afwachten maar weer hoezo 24 uur afwachten?
duurt toch maximaal 24 uur om te bekijekn of het strippen gewerkt heeft? of is de info al zo snel bij me weggezakt?
Houd voor jezelf voor ogen dat je uiterlijk dit weekend je kindje vast kan houden. Verder laten ze zich slecht dwingen. Ik vloog ook (voor zover nog mogelijk) zowat tegen de muur op van ongeduld. 's Ochtends als ik wakker werd deed ik nog net niet de dekens aand e kant om te zienof het dan misschien stiekempjes 's nachts geboren was succes, pak nog een boek ofzo, straks heb je alleen nog maar oog voor je uk.
Het is ongemakkelijk, maar bij mij was toucheren een stuk pijnlijker. Maar dat werd door de gyn gedaan en het strippen door de vlos. Biovendien was het strippen thuis en was ik goed ontspannen. Was dus prima te doen. Niets om tegenop te kijken.
Ik vond het zeker geen lekker gevoel, was best een beetje pijnlijk, maar ze heeft dan ook flink gewroet daarbinnen. Toch was het best te doen hoor, alleen helaas heeft het bij mij niks uitgehaald
toucheren voelde ik niks van, vond ik prima, maar toen ik gestript werd, AUW kreeg gelijk een vette wee die echt zeer deed. 5 uur later had ik mn zoontje in mn armen, hahaha, maarja toen ik gestript werd, had ik al weeen om de 10 min. maar die zette toen niet door. Na het strippen dus wel. Toen ik gestript werd, had ik ook al bijna 5 cm ontsluiting al.