Baby wel voelen als je zit, maar niet als je ligt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marjannn, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Heel gek, maar als ik achter de computer zit, dan voel ik af en toe een soort vlinders in m'n buik, en soms zijn het luchtbellen die ik voel. Sinds een paar dagen voel ik dat soms als ik achter de computer zit, en dan wel een half uur achter elkaar, maar als ik tussendoor even op de bank ga liggen, is het weg. En als ik dan weer achter de pc ga zitten, voel ik het weer.
    Zou dit mijn baby wel zijn of is het iets anders? :(
    Ik ben gewoon even benieuwd of er mensen zijn met dezelfde ervaringen. :)

2. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik denk wel dat het je baby is. Ik had het ook. Je zit achter de pc toch meer in elkaar gedoken en dan heb je meer kans dat de baby ergens tegenaan komt bij het schoppen.

Inmiddels voel ik het ook als ik lig, maar dat is nu pas sinds een paar dagen.

3. Kikibo

Kikibo Actief lid

2 mei 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Had ik ook, ik voelde de baby al met 14,5 week en de weken daarop alleen als ik zat. Sinds zo'n 2-3 weken voel ik de baby ook als ik lig of rondloop.

4. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Ik heb dat idee ook steeds al is het nog niet altijd maar het voelt anders dan een darm die borrelt ofzo en idd. liggend verneem je er niets van.

5. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Grappig dat ik niet de enige ben die dit ervaart.
    Volgens mij is mijn kind trouwens altijd wakker. Als ik zit, beweegt dat kind ook constant. :D

Deel Deze Pagina