hallo Wij zijn bezig met de eerste ronde nu dus heel spannend ga er van uit dat het nog wel even duurt maar de meesten hebben eerst aan de pil gezeten ik heb even aan de pil gezeten van september tot november maar ben er al een tijd je af dus maar hebben toen ander voorbehoedsmiddel geruikt zou dit invloed hebben omdat ik weinig hormonen in me heb van de pil groetjes
Als je er al een tijdje van af bent lijkt het mij dat het niet zoveel uit maakt. De meeste mensen moeten ontpillen. Heb geen idee hoe lang dit gemiddeld duurt. Ik had hier een jaar geleden geen last van. Maar ga er maar niet al te erg van uit dat het de 1e ronde gelijk lukt, dan kan het altijd meevallen als het wel lukt. Niet teveel mee bezig zijn (al is het moeilijk). succes en ik hoop dat het snel bij je lukt
ik ben 12 jaar aan de pil geweest en heb voor mijn gevoel geen last van ontpillen. Ben nu wel 5 rondes bezig, maar wel gewoon netjes eisprong gehad en geen lange cycli. Het zegt helaas niets...de 1 heeft er wel last van en de ander niet
Ik denk dat het maar weinig invloed heeft. Van mijn eerste was ik direct na het stoppen met de pil zwanger. Dit had ik toen bijna 10 jaar geslikt. Deze zwangerschap was in ronde 3, maar toen was ik al langer gestopt met de pil.
Hallo dames, Ik heb bijna 15 jaar de pil geslikt en had meteen ook weer een eisprong en een regelmatige cyclus dus vlgs mij heeft het verder geen invloed. Helaas nog niet zwanger maar we doen ons best