Even een vraagje... Wat voel je precies bij een innesteling?? Of voel je dan helemaal niets?? Groetjes
Hey leentje.. De meest bekende voorkomende bij innesteling is een kleine bloeding... Of je het echt kan voelen weet ik niet..er is een topic over...* innestellen* zit ondertussen een slotje op..maar misschien heb je er wat aan meis.
Ik heb gehoord, ik weet niet of het waar is. Maar dat je het gevoel hebt ongesteld te gaan worden. De krampen in je onderbuik schijn je te voelen.
Ik heb wel degelijk het gevoel dat ik ongesteld moet worden!! Heb beetje krampen in mijn onderbuik en toen ik daarjuist naar het toilet ging waren er twee druppeltjes lichtroos bloed op het papier! Hopelijk is het niet mijn regels die erdoor komen! Ik weet het niet, zal me maar op iets anders focussen en afwachten!! Bedankt voor de antwoorden!!
Spannend hoor voor je! Ik heb precies hetzelfde. Ook menstruatie pijn, terwijl ik dat bij m'n laatste 2 menstruatie niet eens had! Ik ben zaterdag nacht flauwgevallen, dus moest even urine bij de HA inleveren, zaten allemaal witte vlokken in een een beetje bloed dus(was testje voor onstekingen ofzo). Ik duim voor je! p.s. waar staat die topic over innesteling?
Ohhhhhhhhh leen1982. Dit lijkt wel een zwangerschap hoor. Ik wil het niet nog spannender maken als dat het al is maar................. SPANNEND............. Ik duim voor je! Liefs Neia
Spanned hoor voor je! Volgens mij kun je een innesteling niet echt voelen maar je kunt idd wel wat lichtrood bloed verliezen (had ik ook). Even afwachten nog dus, succes!! Groetjes, Danielle
hoi allemaal! ik heb ook een vraagje over de innesteling... zijn er veel vrouwen die geen lichtrozig bloed verliezen tijdens hun innesteling, en die dus helemaal geen kleurverschil of licht bloed bekennen?? bedankt vast! liefs femke
de meeste vrouwen merken cq voelen niets van een innesteling...degene die er wel wat van merken cq voelen zijn degeen die er op letten... dus je hoeft er totaal niets van te merken en al helemaal niets van te voelen... succes
ik heb dus een paar dagen geleden ook een korte en minder heftige ongikramp gehad, dat duurde maar een paar uurtjes. Ik let inderdaad veel op mijn buik omdat ik al jaren PMS klant ben, dus elk dingetje voel ik bewust. Ik heb geen bloed gevonden. maar we hebben tijdens de ei dagen wel flink geklust. dus nog ff spannend.
IK BEN ZWANGER!!!!!!! Ik kon me niet meer inhouden en heb deze morgen getest en er kwam een duidelijke dikke streep in het venstertje!!!! Ik geloofde het nog niet en ben naar apotheker gerend en heb een ander merk van test gekocht en nog eens gedaan en er kwam terug een dikke vette streep in het venstertje!!! Het dringt nog steeds niet goed door denk ik! Nog veel succes aan iedereen die probeert Groetjes leen1982