hoi meiden er moet even iets van me hart! ben nu bijna 5 weken zwanger en ontzettend blij met mijn zwangerschap,heb nog niet veel kwaaltjes maar wel 1tje waar ik mezelf heel erg aan erger! ik ben vreselijk humeurig en zeker tegen me ventje,terwijl dat we een hele goede relatie hebben en hij ontzettend lief is,soms te lief! maar aan alles wat tie doet erger ik me,raar toch!? zijn dit nu echt die hormonen die dit veroorzaken,want vind het echt heel erg voor m! wie herkent dit en kan mij vertellen dat dit toch niet heel de zwangerschap zo duurt! : heel veel liefs
bedankt voor je reactie ik heb het hem ook wel uitgelegd en hij heeft er wel begrip voor alleen vind ik het zo erg voor hem! jij veel succes over een paar weekjes! liefs
Heel herkenbaar, af en toe kan mijn vriend helemaal niets goed doen in mijn ogen Terwijl ik weet dat ik soms echt "bot" reageer doe ik het toch en ben ik daarna helemaal niet blij met mezelf Ik maak het wel steeds bespreekbaar en zeg ook dat ik van mezelf door heb dat ik soms geheel onterecht boos uit de hoek kom! Af en toe krijgt hij een extra knuffel en zeg ik dat ik wel heel veel van hem hou (ondanks die vervelende buien af en toe ) Ach, hormonen......................
ik heb dit ook heel erg maar vooral tegen de oudste die haalt echt bleod onder mijn nagels van daan laatste tijd. deo wel mijn uiterste best maar soms val ik ff te hard uit. zoals gister ook weer had mijn vent aan de foon dat ie besteming bereikt had. gaat ze met een flesje extran mijn huis verzieren aaaah alles onder de plak. nu had ik erna ook nog ineens een bruine klodder op me wcpapier nou toen was het helemaal mis natuurlijk. wond me veelste veel op. dus jah hoort er gewoon ook bij denk ik. miss gewoon proberen wat vaker tot 10 te tellen ga ik ook doen.
Fijn om te horen dat andere dit ook hebben ik ben nog maar net zwanger maar mijn humeur is er duidelijk niet op verbeterd, ik heb er ook nog eens een flinke verkoudheid bij gekregen en dit doet er helemaal geen goed aan. Hopelijk gaat dit snel over en kunnen we genieten
hihi ik heb precies hetzelfde,ben idd ook nog eens snip verkouden nu maar ben enigzins wel blij te horen dat meer meiden het zelfde humeurkwaaltje hebben mijn vriend had het boek van kluun van mij gehad;Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! daar schreef hij ook in dat hij na 3,5 maand blij was dat tie zijn vrouw terug had ivm t overgaan van de vreselijke moodswings...... dus gelukkig maar,het gaat over,hihi beterschap he!liefs
Soms ben ik nét een driekoppig monster, terwijl ik dat van mezelf echt niet ben. En een ander moment kan ik om werkelijk niets janken. Ik vind het dodelijk vermoeiend, maar mijn Lief gaat er geweldig mee om.
Meid ik kan hem met huid en haar soms wel opvreten zo lelijk doe ik af en toe. Ik probeer er echt om te denken maar soms schiet het er zo snel uit dat ik niet na kan denken. Arme arme vent maar goed die heeft de basis regel van Kluun in zijn hoofd: mee veren!