Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noaluna, 13 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noaluna

noaluna Nieuw lid

12 apr 2009
    2
    0
    0
    Hallo allemaal,

Graag wil ik weten of iemand het volgende herkent: Ik zit nu 3 dgn voor mijn NOD en heb als ik naar het toilet ga bruin / licht roze bloedverlies, maar dit zet niet door. Wel Heb ik last van menstruatiebuikpijn. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Sinds ca 1 week heb ik last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Natuurlijk moet ik eigenlijk gewoon afwachten, maar het is mijn 5de poging en ik dacht eigenlijk dat het gelukt was vanwege dat trekkende gevoel. Herkent iemand dit allemaal? Kan een innestelingsbloeding gepaard gaan met menstruatie buikpijn?

Alvast bedankt voor jullioe reactie.

groetjes, Noa

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dat kan hoor, dus geef de moe (nog) niet op ;)

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, ik heb het zelfde als jij, voor mijn nod witte uitvloeiing met heel klein beetje bloed, plus buik pijn, nu op de tweede dag van nod, gisteren helemaal niks, vanmorgen bij eerste urine, licht roze bloeduitvloeiing, en nu niet meer, kan innestelings bloeding zijn (hoop ik) niet hopen dat het door zet, dit is pas onze eerste poging, we zullen zien, hiervoor wel wat testen er door heen gegooit, en iedere keer maar een vaag dun streepje, dus nog niet echt overtuigend, maar wacht tot na mijn nod en ga weer een testje doen.

jij ook veel succes (zullen we voor mekaar duimen)

4. noaluna

noaluna Nieuw lid

12 apr 2009
    2
    0
    0
    Dag Nisa en Esther,

Bedankt voor jullie reactie. Helaas zijn bij mij vanavond de duivels echt losgebroken, dus moet m'n hoop voor deze ronde laten varen. Hopelijk heb jij meer geluk Esther. Ik zal voor je duimen.

groetjes, Noa

Deel Deze Pagina