Wow!het bestaat echt!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Suzanne68, Apr 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Bij mijn laatste zwangerschap...heel lang geleden...was ik dus misselijk...de hele dag...3 maanden lang :(
    Maar ik ben nu pril zwanger en word misselijk wakker en na een paar uurtjes zakt het helemaal.
    Het bestaat dus echt: OCHTENDmisselijkheid! :D

(nu maar hopen dat het zo blijft :rolleyes: )

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

heeeeeeeeeeeey ook gefeliciteerd met je zwangerschap :) wees maar blij dat je misselijkheid zakt meid ;) nou ik mag me nog gelukkig prijzen en heb behalve wat drukkend gevoel verder nergens last van.

maar dat heb ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet gehad!(en dat is ook al heel lang geleden lol) :confused:

3. Suzanne68

@Cindy

Dacht aan je naam te zien dat je ook al wat ouder bent.En zag aan je berichten dat je 2 dagen eerder dan ik je echo hebt.Spannend hoor.En dat je ook van die knaltesten hebt!Ik ook,maar ik zit nog een beetje tussen hoop en vrees vanwege een bloeding afgelopen zaterdag.Maar als het goed blijft gaan heb ik ook al zitten denken aan een 2ling.Alhoewel ik bij mijn jongste dochter ook een boel HCG aanmaakte....tenminste....ik was toen met een week of 5 al heel misselijk.
    Maar ja...ik moet eerst even afwachten of alles wel goed blijft gaan.
    En ik hoop het niet zeg...2...maar 2 is wel beter dan niks.
    Haha....wat een gewauwel weer....ben net wakker....daar zullen we het maar op houden ;)

4. cindybaby71

ja ik ben inmiddels ook alweer 38 jaar :confused: in een ander topic waarschuwden ze me ook al dat het er 2 konden zijn haha nou we zien wel!

maar wat die echo betreft, ik moet vandaag pas de vk bellen, heb nog geen afspraak staan, dus heb je ergens de verkeerde tussen haha

groetjes

5. Suzanne68

Haha....sorry....dan heb ik je verkeerd bespioneerd ;)

6. Suzanne68

Iets te vroeg gejuicht......ben nu zo misselijk dat ik er wat voor heb gevraagd bij de HA en al 2 kilo afgevallen in anderhalve week :(

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Heey, allereerst gefeliciteerd!
    En hartstikke fijn dat het alleen maar ochtendmisselijkheid is.
    Hoeveel jaar zit er tussen deze en de vorige zwangerschap?
    Ben wel benieuwd of je net zoveel leeftijdsverschil hebt als wij.

8. Suzanne68

Mijn jongste wordt volgende week 15.

9. cindybaby71

nou hier ook te vroeg gejuicht :) :pale: ben zo misselijk als wat en moe moe en nog eens moe, heb geeneens zin om me aan te kleden pffffffffff :confused: maarja het is voor een goed doel he lol :D

10. Suzanne68

Pffff..ja aankleden....moet ik nu nog doen :oops: Was om 10 uur wakker....heb wat gegeten...ben tot 12 uur mijn bed uitgeweest....was nog zo moe,dat mijn man zei,ga je toch nog even liggen....tot 3 uur in slaap gevallen en nu weer uurtje wakker (op bed) en mezelf moed in aan het praten om te gaan douchen.Heb wel een beetje verhoging ook,dus ook beetje grieperig denk ik,maar vandaag is de vermoeidheid wel heel erg.
    Arme wij ;) Dat goede doel is voor mij nog wat abstract....volgende week woensdag de echo,dan zal het wel wat tastbaarder worden...

11. Suzanne68

Bah,ik ben er helemaal klaar mee.....ik zou blij moeten zijn,dat ik eindelijk na 2 jaar zwanger ben,maar elke dag word beheerst door dat vreselijke misselijk zijn....had Suprimal gekregen,dat haalt wel wat de scherpe kantjes eraf,maar voel me nog steeds vreselijk.Heb nu iets homeopatisch gehaald.Als die Suprimal niet echt heel erg helpt,wil ik het ook niet meer slikken.Het blijft toch troep.Om me enigzins goed te voelen,zou ik eigenlijk gewoon heel de dag plat in mijn bed moeten gaan liggen,maar daar word ik ook chagrijnig van.En van dat de hele dag me zo naar voelen ook.Ik heb er al een paar keer gewoon om gehuild.En ik ben echt geen watje.Ik spuug dus niet,ben alleen misselijk.Nou weet ik uit ervaring,dat overgeven toch niks helpt.Maar voel me echt zoveel beroerder dan de vorige zwangerschap.
    Nou,zwanger zijn is een feest! :rolleyes:

12. Meryl

Meryl Bekend lid

Jan 30, 2009
    737
    0
    0
    Strekte meiden...het is ook echt geen pretje (I know)...echt alsof je jezelf even kwijt bent :(

Hang in there, grote kans dat het bij de beginfase hoort en dus op een gegeven moment minder wordt.....maar snap dat dit voor nu een schale troost is....
    Mij hielp het ontzettend om telkens hele kleine beetjes te eten (al is het een droog kaakje)...zolang je maag vol is zeg maar....

Heel veel sterkte!!

13. Suzanne68

Nou dat zonder Suprimal was geen doorslaand succes :(
    Vannacht wakker geworden gewoon benauwd van de misselijkheid.
    Dus toch maar weer genomen.....ik moet morgen voor een echo naar een verloskundige(niet de mijne) en ga met haar proberen te overleggen hoe dat nou verder moet....hoeveel meer van die troep ik nog mag slikken.Ik voel me er heel naar onder om wat te slikken,maar zonder ben ik echt hondsberoerd.

@Cindy....hoe is het met jou nu?
    @ de rest ,bedankt voor het meeleven.

14. Suzanne68

Ik had niet zo moeten zeuren over dat misselijk zijn.Ons kindje is dood....gister of eergister is het hartje gestopt.En er was ook nog een ander kindje,maar dat was al weg.

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Lieverd...dat zeuren heeft er niets mee te maken gehad hoor. Ga dat nu niet zitten denken!
    Als er zoiets vreselijks gebeurt, is dat niet jouw schuld. Maar wat ik al elders zei: het is wel vreselijk oneerlijk.

16. Suzanne68

Nee,ik weet het wel,maar ga toch een reden zoeken.....weet dat dat stom is...

Share This Page