Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esthertje, 17 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Bij Youri ben ik door de pil heen zwanger geworden. Ik slikte 13 jaar de pil en vergat 1 pil uit de strip en het was gelijk raak.

Nu zijn we bewust bezig voor een 2e en begin december gestopt met de pil en al 6 rondes verder en nog niks.

Mijn vraag aan jullie is, herkent iemand dit, of zal ik nu bezig zijn met ontpillen?

Ik weet dat 6 rondes absoluut niet veel is, en ik wil ook niemand voor het hoofd stoten, er zijn meerdere meiden die veel meer en langer hebben moeten wachten of zelfs nog aan het wachten zijn!

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    ik ben al 14 rondes bezig dus het kan idd.
    Ik denk dat het met een soort van ontpillen te maken heeft,namelijk dat je lichaam nu zelf een eitje moet laten springen terwijl je al zolang de pil neemt.Ikhebnu bv wat luiere eierstokken gekregen waardoor het eitje meestal niet springt...dan zien dat als je een ei hebt je juist goed klust,het sperma juist die keer ook van goede kwaliteit is(verschilt als je veel sex hebt na elkaar) en dan nog een snuifje geluk :D dus het kan wel hoor maak je geen zorgen,miss je dokter eens raadplegen ofzo maar ik zo lekker kalm doordoen en zeke niet stressen want daardoor sloeg ik een ms over :)

veel geluk !

Deel Deze Pagina