hey, hebben jullie ook zo veel pijn aan de zijkanten van de borsten?? het zijn net blauwe plekken, kan dit een teken zijn van zwanger zijn???
ik weet het niet heb l altijd al pijnlijke borsten gehad ook toen ik nog aan de pil was, nog twee dagen geduld en je weet het. suc6 kus
pff ik word er gek van, hey trouwens ik noem ook kelly en ben net 2§ geworden hihihi!!! toch bedankt! groetjes
Ik had ook altijd pijn aan mn borsten een of 2 weken voordat ik ongesteld moest worden. Maar sinds de zwangerschap voelt dit anders, idd aan de zijkant alsof t gekneusd is. En nu overal pfff
ik had ook heel pijnlijke borsten kon er niets op hebben, ze waren bij mij ook behoorlijk groter en blauwe aders waren al heel snel zichtbaar
ja zo lijkt het wel alsof ze gekneusd zijn, en ze zijn ook erg warm!! normaal is het andere pijn, nog 2 dagen en ik weet het, heb gisteren wel een test gedaan maar was negatief, misschien nog iets te vroeg??
ja langs de zijkant zijn de aders wel blauwer en ze spannen net alsof het ontstoken is ofzo , maar van bruinere tepels kan ik niet spreken, zou iedereen dat hebben dat de randen donkerder worden?? en welk gedeelte dan? doei
Neuh.. denk dat dit bij iedereen verschillend is hoor! Bij mij zie je nu heel licht wat adertjes. En groeien doen ze ook niet echt meer denk ik. Maar 'warm' zijn ze bij mij niet. Wél mn hele lichaam.
ja waarschijnlijk zal elk lichaam wel anders reageren!! zal gewoon nog even geduld moeten hebben!! is mijn 3 de maand dat ik probeer!!en bij men eerste kindje die nu 7 is, waas het van de 1ste keer raak! hopelijk moet ik niet te lang wachten want heb daar weinig geduld voor, ben veel te nieusgierig en gespannen!!
Hier idd ook gekneusde borsten....en die voelen ook zo warm! De aderen die ik altijd al heb lijken ook wel blauwer te zijn... Maar helaas ben ik daar vorige maand ook al ingetuind...ik hou nog maar even een slag om de arm...
Tja, Voor iedereen is het anders,ik kan alleen zeggen dat mijn borsten overal pijn doen en als ik mijn bh uit doe lijkt het wel of er 2 bowlingballen naar beneden vallen en ze zijn ook heel erg warm en af en toe pijn scheuten. Su6 allemaal
haha debby ik heb ook die bowlingballen haha. tis een rotgevoel als ik mijn bh uitdoe. dan houd ik ze ook nog maar even vast.
hihihih erg he dat doe ik ook en ik ga denk ik met een topje aan slapen want als ik op me rug lig schiet er wel weer een bal naar links of rechts!!! Hey meid suc6
Er zijn bij mij maar 10 dagen in de maand dat ik geen last van mn borsten heb en dat zijn de 10 dagen na mijn menstruatie.De rest van de cyclus heb ik altijd pijnlijke en irriterende borsten. Soms een beurs gevoel, soms een gevoel van spierpijn...heeeeeeeel irri!